کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

ضیاءالدین ایمانی جایگزین غلامحسن تقی نتاج در بانک مهر اقتصاد >>> مدیرعامل جدید بانک مهراقتصاد مشخص شد// 27 مرداد 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


ضیاءالدین ایمانی جایگزین غلامحسن تقی نتاج در بانک مهر اقتصاد >>> مدیرعامل جدید بانک مهراقتصاد مشخص شد// 27 مرداد 94  


مدیرعامل بانک مهر اقتصاد که از روز سه شنبه جای خود را به ضیاءالدین ایمانی خواهد داد اعلام کرد که همچنان به عنوان عضو هیات مدیره در این بانک فعالیت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، غلامحسن تقی نتاج در گفت و گو با نقدینه اظهار داشت: فعلا برنامه خاصی برای آینده ندارم و پیشنهادی هم برای بانک یا موسسه مالی دیگری وجود ندارد و همچنان به عنوان عضو هیات مدیره در بانک مهر اقتصاد مشغول به فعالیت خواهم بود. وی خستگی را یکی از دلایل کناره گیری از مدیریت عاملی بانک مهر اقتصاد پس از ۵ سال مدیریت این بانک ذکر کرد و افزود: هیات مدیره جدید که صلاحیت آنان از سوی بانک مرکزی تایید شده است روز سه شنبه معرفی خواهند شد.

وی انتخاب هیات مدیره جدید را از شروط بانک مرکزی برای ساماندهی موسسات مالی ذکر کرد و یادآور شد: از هیات مدیره قبلی فقط بنده در هیات مدیره جدید حضور خواهم داشت و آقای ایمانی مدیرعامل جدید نیز دیگر عضو هیات مدیره خواهند بود. نتاج با اشاره به این نکته که هیات مدیره جدید متشکل از ۵ نفر خواهد بود، اظهار داشت: اعضای جدید از هفته آینده به صورت رسمی کار خود را شروع خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، شنیده می شود که مرتضایی، کارگر و ابراهیمی دیگر اعضای هیات مدیره بانک مهر اقتصاد هستند که صلاحیت آنان از سوی بانک مرکزی تایید شده است و به نظر می رسد که صندلی ریاست هیات مدیره به غلامحسن تقی نتاج، مدیرعامل قبلی برسد.

تقی نتاج که سابقه تبدیل سه موسسه اعتباری قوامین، انصار و مهر اقتصاد را به بانک دارد، از روز سه شنبه هفته جاری، جای خود را به ضیاءالدین ایمانی، مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران خواهد داد.

 

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان