کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> بمب خبري ايرانخودرو؛ سهم را به صف فروش برد!!!

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


+++++++++++++++


بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> بمب خبري ايرانخودرو؛ سهم را به صف فروش برد!!! // 14 مهر 94


+++++++++++++++

 

نگاهی به بازار سه شنبه 14 مهرماه 94 >>> بورس تهران از نگاه بورس نگار  
>>> بمب خبري ايرانخودرو؛ سهم را به صف فروش برد!!!

 


وب سایت بورس نگار -  نگاهی به بازار سه شنبه 14 مهرماه 94 - در ادامه روند کم رمق و کم تحرک بازار بورس، امروز را درحالي شروع كرديم كه انتظار ميرفت با بمب خبري كه روزگذشته از سوي مديرعامل ايرانخودرو منفجر شده بود حداقل اقبال به اين گروه چند روزي به لحاظ رواني ادامه داشته باشد ولي سهامداران بازار در كمال ناباوري مشاهده كردند كه سهم بازهم به صف فروش رسيد تا مابقي اين گروه هم به دنبال اين سهم به منفي حداكثري برسند بنظر میرسد خبری که روز گذشته مدیرعامل ایرانخودرو مبنی بر تولید خودروی هیبریدی و موتور ملی جدید اعلام کرد چندان به مذاق سهامداران خسته بازار خوش نیامده باشد. امروز قیمت ایرانخودرو به 178 و سایپا به 96 تومان رسید.
 
امروز هم حجم معاملات ناچیز بود و حجم زیادی از معاملات به بصورت بلوکی بود بطورمثال در نماد معاملاتی چادرملو بیش از 60 میلیون سهم از کد سرمایه‌گذاری سپه به کد شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید منتقل شد در بانک صادرات نیز بازارگردان این سهم طی معاملات امروز همچنان به تداوم بازارگردانی خود در این سهم ادامه داد.

 از نکات قابل ذکر  بازار امروز واگذاری صف خرید غفارس و متعادل شدن روند معاملات این سهم پس از گذشت یک روز از زمان عرضه اولیه بود.

امروز در بازار تهران قیمت سکه و ارز افزایش یافت. سکه طرح جدید و قدیم با 4 هزار تومان افزایش 927 هزار تومان و نیم سکه با رشد هزار تومانی 469 هزار تومان فروخته شد  و نرخ دلار با 24 تومان افرایش 3485 تومان معامله شد.


قبل از پایان مطلب؛ نیم نگاهی به خبرهای برگزیده امروزخواهیم داشت:


+++ امروز در خبرها داشتیم:

درخبرها داشتیم:
نوبخت هفته آینده به سایپا می‌رود؛ براساس برنامه‌ریزی‌ها این هفته نیز قرار بود نوبخت سری به سایپا دومین شرکت خودروسازی کشور بزند و با مسوولان این شرکت هم جلسه‌ای را برای رفع مشکلات خودروسازان برگزار کند، اما گویا برنامه‌های مختلف باعث شده تا بازدید نوبخت از این شرکت به هفته آینده موکول شود.


درخبرها داشتیم:
معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی گفت: براساس تاکید مجلس شورای اسلامی بر لزوم جداسازی آب شرب و خانگی در برنامه داریم که در پایانه‌هایی آب بسته‌بندی توزیع کنیم.


درخبرها داشتیم:
 بیژن زنگنه در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، قدردانی ٢٢٠ نماینده مجلس را به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور سبب دلگرمی کارکنان صنعت نفت دانست و گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها بدون حمایت نمایندگان مجلس محقق نمی شد.


درخبرها داشتیم:
نوبخت سخنگوی دولت گفت: نامه ۴ وزیر به رئیس‌جمهور معطوف به بازار سرمایه و بورس است و به کل بازار ایران مربوط نمی‌شود.


موفق و پیروز باشید // وب سایت بورس نگار// http://BourseNegar.ir

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان