کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

«هدف را بزن» >>> طرح‌های جديد و ویژه همراه اول از عید غدیر تا عيد نوروز براي مشترکان دائمی و اعتباری // 19 مهر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

 

«هدف را بزن» >>> طرح‌های جديد و ویژه همراه اول از عید غدیر تا عيد نوروز براي مشترکان دائمی و اعتباری // 19 مهر94


وب سایت بورس نگار -  همراه اول دو طرح جدید ارائه کرده است. یکی از این طرح‌ها به‌گونه‏ای است که همراه اول از عید غدیر (۱۰ مهر ۹۴) تا پایان روز ۱۳فروردین ۹۵ به همه مشترکان دائمی و اعتباری خود عیدی می‌دهد.

براساس این طرح تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به صفحه همراه من (My.mci.ir) و پس از وارد کردن رمز یکبار مصرف، حائز شرایط دریافت بسته عیدانه شوند، سپس راهنمای فعال‌سازی بسته عیدانه برای ایشان ارسال می‌شود. برای بسته‌های عیدانه، ۵ مبلغ متفاوت «10.000ریالی»، «20.000 ریالی»، «50.000 ریالی»، «100.000 ریالی» و «500.000 ریالی» عیدی در نظر گرفته شده است که پس از ثبت‌نام مشترک، یکی از این مبالغ به‌صورت کاملا تصادفی برای مشترک فعال می‌شود.

 

 همراه اول همچنین یک طرح دیگر با عنوان «هدف را بزن» ارائه کرده است که بر اساس آن همه مشترکان دائمی و اعتباری و نیز مشترکان جدیدی که در مهرماه به همراه اول می‌پیوندند، می‌توانند با پرداخت مبلغ X تومان تا یک ماه (۳۰ روز) از مکالمه داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) به‌صورت نامحدود استفاده کنند.  در طرح مذکور، برای هر مشترک، یک هدف منحصربه‌فرد تعیین شده که برای اطلاع از این هدف و دریافت راهنمای اختصاصی طرح، مشترک باید کد #۱۰۰۰* را شماره‌گیری کند. مبلغ هدف برای مشترکان اعتباری ثبت‌نام شده، از اعتبار ایشان کسر و برای مشترکان دائمی ثبت‌نام شده، در صورتحساب دوره منظور می‌شود. به محض ثبت‌نام، یک بسته هدیه برای مشترکفعال خواهد شد که با استفاده از آن، کلیه‏ مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد.

 +بیشتربخوانید: جزئیات شرایط ونحوه بازخریدسهام بانکهای انصار قوامین حکمت مهر اقتصاد کوثر چگونه است؟ فروردین98
برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان