کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

خبری مهم برای سهامداران زامیاد >>> اعلام جزئیات گزارش شفاف سازی "خزامیا // 10 آبان94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

 

خبری مهم برای سهامداران زامیاد >>> اعلام جزئیات گزارش شفاف سازی "خزامیا // 10 آبان94

 


وب سایت بورس نگار - شرکت زامیاد براساس گزارش شفاف سازی در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 94 براساس عملکرد واقعی 6 ماهه به شرح ذیل اعلام نموده است:
 

1-در خصوص پوشش 28 درصدی بودجه فروش نیمه اول سال جاری می بایست خاطرنشان نمود که بودجه فروش سال مورد نظر بر مبنای فضای مطلوب به وجود آمده در مناسبات اقتصادی هیئت محترم دولت در جهت رونق کسب وکار نیمه دوم سال ونیز تسهیلات اعطایی توسط شورای پول واعتبار به مشتریان خودروهای ساخت داخل صورت گرفته است.
 

2-بخش عمده ای از هزینه های فروش و عمومی اداری و تشکیلاتی متناسب با حجم فروش تغییر می یابد.لذا پیش بینی می گردد با توجه به افزایش مقدار فروش در 6 ماهه دوم سال هزینه های مذکور نیز محقق گردد.
 

3-مبلغ ارز اعلامی در سال مالی 1393 به واحد یورو و در سال 1394 به واحد دلار اعلام شده،که در جدول ارسالی درج نگردیده است فلذا در فایل گزارش حسابرسی شده اصلاح و ارایه خواهد گردید.
 

4-کاهش سهم سود حاصل از سپرده های بانکی در 6 ماهه دوم سال 1394 ناشی از کاهش حجم سپرده های بانکی به علت نیاز به نقدینگی بیشتر در نیمه دوم سال 1394 می باشد.
 

5-با عنایت به عدم فعالیت موثر شرکت بهنگام آفرین در سال 1394 و به تبع آن عدم تاثیر قابل ملاحظه در صورت های مالی شرکت اصلی از ارایه بودجه تلفیقی صرف نظر گردیده است.// بورس نیوز

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان