کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

مدیرعامل تاپیکو تغییر کرد >>> غلامرضا امیرشقاقی جایگزین محمود شیری در شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین // 13 آبان 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


مدیرعامل تاپیکو تغییر کرد >>> غلامرضا امیرشقاقی جایگزین محمود شیری در شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین // 13 آبان 94


وب سایت بورس نگار -  با حکم دکتر سید‌محمدرضا آیت‌اللهی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، غلامرضا امیرشقاقی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین اجتماعی (تاپیکو) منصوب شد. مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با حضور مدیرعامل و شورای معاونان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برگزار و طی آن از خدمات محمود شیری در زمان تصدی مدیرعاملی شرکت تاپیکو تقدیر و حکم انتصاب غلامرضا امیرشقاقی برای تصدی این مسوولیت به وی اعطا شد.


آیت‌اللهی همچنین در احکام جداگانه دیگری سیدعماد حسینی معاون سابق وزیر نفت در امور فنی و مهندسی را به سمت ریاست هیات‌مدیره، دکتر غلامرضا گرزین نماینده سابق مجلس و عباس کفاش طهرانی را به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره این شرکت منصوب کرد. در این مراسم همچنین از خدمات وزیری هامانه رئیس سابق هیات مدیره، دکتر وحید باقری، عضو هیات مدیره و معاون سابق مالی و پشتیبانی و همچنین بهمن طاهریان مبارکه عضو سابق هیات مدیره این شرکت تقدیر به عمل آمد. غلامرضا امیرشقاقی دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف بوده و مدیرعاملی شرکت پایانه‌ها و مخازن کشور، مدیرعاملی پالایشگاه نفت تبریز، قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک و ریاست مطالعات تخصصی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را در کارنامه خود دارد.


 شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با در اختیار داشتن ۳۱ شرکت مدیریتی و غیر‌مدیریتی در ۴ حوزه اصلی کسب‌و‌کار شامل نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع لاستیک و صنایع سلولزی، سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور داشته و با در اختیار داشتن طیف وسیعی از محصولات متنوع، یکی از مهم‌ترین بازیگران اصلی این کسب و کارها در کشور و منطقه محسوب می‌شود. همچنین این شرکت با سرمایه‌گذاری وسیع در پروژه‌های بزرگ ملی مانند پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با ظرفیت پالایش ۳۶۰ هزار بشکه در روز و ارزش 8/ 3 میلیارد یورو، ۳ طرح متانول با مجموع ظرفیت 8/ 4 میلیون تن در سال و مجموع ارزش 5/ 1 میلیارد یورو و همچنین سایر پروژه‌های بزرگ ملی، نقش مهمی در توسعه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کشور ایفا می‌کند.

 

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان