کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

خبري مهم براي سهامداران همکاران سیستم>>>معرفی امكانات جديد«راهکاران همکاران سیستم»بسته جامعERP ومدیریت فرآیندهاي كسب وكار//18آبان94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


خبري مهم براي سهامداران همکاران سیستم>>>

معرفی امكانات جديد«راهکاران همکاران سیستم» بسته جامع ERP ومدیریت فرآیندهاي كسب و كار از زبان فرید فولادی// 18 آبان94


وب سايت بورس نگار - تازه‌ترین امکانات «راهکاران همکاران سیستم» در هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش به علاقه‌مندان معرفی می‌شود. فولادی با اشاره به برنامه‌های همکاران سیستم در طول برگزاری این رویداد افزود: راهکاران یک راهکار جامع شامل هسته اصلی ERP به‌علاوه ابزارهای مدیریت فرآیند و هوشمندی تجاری است که به‌صورت یک بسته کاملا یکپارچه عرضه می‌شود. مدیر بازاریابی همکاران سیستم در بیان دلیل حضور همکاران سیستم در این دو رویداد گفت: در حال حاضر، 64 درصد از شرکت‌های عضو بورس و فرابورس که از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها و هلدینگ‌های فعال کشور در صنایع مختلف هستند، از محصولات همکاران سیستم برای اداره کسب‌و‌کار خود استفاده می‌کنند. ما نیز در ارائه راهکار به شرکت‌های هلدینگ، مهم‌ترین دغدغه‌های آنها را در نظر گرفته و برای آن راهکار ارائه کرده‌ایم.


 فرید فولادی همچنین با اشاره به حضور ویژه شرکت‌های پتروشیمی در این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه صنعت پتروشیمی، از صنایع استراتژیک کشور است و با توجه به خاص بودن فرآیندهای این صنعت، همکاران سیستم راهکار خاصی را برای این صنعت تولید و عرضه کرده است که در حال حاضر در چند شرکت پتروشیمی معتبر استفاده شده و به عملیات و مدیریت بهتر آن سازمان‌ها کمک می‌کند، در این نمایشگاه علاوه بر معرفی قابلیت‌های بیشتر این راهکار، همکاران سیستم همراهی خود را با مدیران این صنعت مهم کشور باردیگر اعلام می‌کند.

 

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان