کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

خبری مهم برای سهامداران قند قزوین >>> سود قند قزوین شفاف شد؛ بنیاد مستضعفان از قند قزوین خارج می شود // 26 ابان94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

 

خبری مهم برای سهامداران قند قزوین >>> سود قند قزوین شفاف شد؛ بنیاد مستضعفان از قند قزوین خارج می شود // 26 ابان94


وب سایت بورس نگار - شرکت قند قزوین بعداز چند شرکت قندی درباره EPS هر سهم شفاف سازی اعلام کرد. امیرحسین صداقی مدیرعامل " قزوین" به سازمان بورس وسهامداران اعلام کرد هیچ گونه تغییر با اهمیتی در پیش بینی سود و زیان (EPS) ارایه شده به سازمان (15 ریال) از سوی این شرکت برآورد نمی شود.


براساس این گزارش، قند قزوین طی سه ماه اخیر با رشد 54 درصدی سهام مواجه شده و قرار است ﺑﻨﻴﺎد ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎن و ﺷﺮﻛﺖ ﻣﺎدر ﺻﻨﺎﻳﻊ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﮔﺴﺘﺮش  ﺳﻴﻨﺎ با مالکیت بیش از 37 و 51 درصدی اقدام به عرضه 146 میلیون و 463 هزار و 664 سهم به قیمت پایه هر سهم 2314 ریال و به صورت یکجا و نقد کنند.


بنیاد مستضعفان اعلام کرده است از ترکیب مالکیتی قند قزوین خارج می‌شود به این ترتیب که دو سهامدار اصلی و وابسته به هم این شرکت یعنی ﺑﻨﻴﺎد ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎن و ﺷﺮﻛﺖ ﻣﺎدر ﺻﻨﺎﻳﻊ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﮔﺴﺘﺮش ﺳﻴﻨﺎ با مالکیت بیش از 37 و 51‌درصدی برنامه فروش 71/ 88 درصد سهام شرکت قزوین را در پیش گرفته‌اند تا در صورت انجام معامله، برای همیشه از ترکیب سهامداری این شرکت 5/ 16 میلیارد تومانی خارج شوند. این بلوک شامل 146 میلیون و 463 هزار و 664 سهم است که به قیمت پایه هر سهم 2314 ریال و به‌صورت یکجا و نقد، 10 آذر توسط کارگزاری بورس بهگزین روانه میز فروش خواهد شد.

 

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان