کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا شنبه چگونه خواهد بود؟ // 6 آذر 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 


+++++++++++++++++++++


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟  


 +++++++++++++++++++++

 


بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا شنبه چگونه خواهد بود؟ // 6 آذر 94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، فردا در حالی دومین هفته از آذر را شروع خواهیم کرد که اتفاقات زیادی در عرصه های سیاسی و اقتصادی رخ داده است که بازارها را تحت الشعاع خود قرار داده و خواهد داد. یکی از این موارد رشد مداوم و پیوسته دلار و رسیدن آن در روز پنجشنبه به 3635 تومان است که می تواند بر شرکتهای بورسی تاثیرگذار باشد(در مطالب سایت در رابطه با تاثیر افزایش نرخ دلار بر صنایع مختلف صحبت شده است) در کنار این مورد، تداوم کاهش قیمتها در بازارهای جهانی باعث شده تا اثر افزایش دلار بر شرکتهای صادرات محور تا حدود زیادی خنثی شود. از طرفی افزایش نرخ دلار دولتی، گمانه زنی ها را در رابطه با تغییر با اهمیت نرخ دلار در بودجه 95 تقویت نموده است. (همانطور که در بخش عصرانه تلگرامی پنجشنبه بورس نگار هم گفته شد شنیده شده دلار در بودجه 95 حداقل با 10 درصد رشد مواجه شود) . مورد دیگر ادامه ابهام در صنایع مختلف بورسی است که بر سردرگمی سرمایه گذاران افزوده است .
اما از مباحث اقتصادی که بگذریم تنش در روابط روسیه و ترکیه، شرایط جنگ و اینده سوریه را پیچیده تر و مبهم نموده که می تواند بر بازارها تاثیر گذار باشد. در این حوزه بحث بر سر گزارش آینده آژانس درباره فعالیتهای گذشته هسته ای ایران، برای بازار مهم ارزیابی می شود.
در مبحث شاخص بورس؛ علیرغم حمایتهایی که از حفظ شاخص می شود ولی شاخص از سطح 63 هزار دور شده یکی از حمایتهای شاخص 62500 است که البته سطح مهم حمایت 61800 است که فعلا انتظار شکسته شدن آن را نداریم. متاسفانه حمایتهای تصنعی از شاخص در چند مدت اخیر سبب شده تا تحلیلها روی شاخص، از سندیت زیادی برخوردار نشود اما به هرصورت یکی از موارد مهم برای چارتیستها بررسی شاخص خواهد بود.
این هفته چهار روز کاری خواهیم داشت و در روز یکشنبه عرضه اولیه صد میلیون سهم خدیزل را خواهیم داشت که با توجه به سود 69 تومانی احتمالا در قیمتهای حدود 300 تومان عرضه شود که 30 میلیارد نقدینگی لازم دارد. انتظار تحولات چشمگیری در بازار نداریم ولی با توجه به مواردی که گفته شد در صورتیکه هر یک از این عوامل مذکور تشدید شود باید انتظار داشته باشیم بازارها به آن عکس العمل نشان دهند.
پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:

https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>>  جديدترين اظهارات عراقچی در رابطه با زمان شروع برجام و لغو تحريمها
>>  تفاوت «اس300» با «اس400» چيست؟ >>>روسیه پیشرفته‌ترین پدافند هوایی جهان را در سوریه مستقر میکند
>>  نگاهي به جديدترين وضعيت قيمتها در بازار خودرو

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان