کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

دلایل افزایش 25 تومانی دلار در یک روز >>> قیمت دلار به 3665 تومان هم رسید!! // 7 آذر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


دلایل افزایش 25 تومانی دلار در یک روز >>> قیمت دلار به 3665 تومان هم رسید!! // 7 آذر94

 


دلار آمریکا در کمتر از شش ساعت طی معاملات روزجاری 25تومان بر ارزش خود افزوده است که به عقیده کارشناسان 4 عامل تاثیرگذار این رویه را شکل داده‌اند...

 
 وب سایت بورس نگار - دلار آمریکا با آغاز بازار قیمت 3645 تومان را برای خود برگزیده که در زمان نگارش این گزارش ارزش این ارز به 3670 تومان رسیده است، افزایش 25 تومانی این ارز در این مدت محدود بسیار جای تعجب دارد که به عقیده یک کارشناس بازار ارز 4 مسئله بسیار تاثیرگذار این رویه را شکل داده است.

 امیرمحمد خدیوی اظهار کرد: شکست سقف 3 هزار تومانی دلار مبادلاتی، افزایش تقاضا ، مسائل سیاسی منطقه و فضای ایجاد شده از سوی دلالان و سرمایه‌گذاران بازار ارز افزایش یکباره نرخ دلار را رقم زده است.

 وی ادامه داد: در شرایطی که بازار در انتظار ارز 2850 تومانی بودجه بود بانک مرکزی سقف 3 هزار تومانی دلار مبادلاتی را شکست که این موضوع بار روانی را در بازار آزاد ایجاد کرده و این در حالی رقم خورد که بازار مستعد افزایش قیمت بود.

 او با اشاره به مسائل سیاسی منطقه و احتمال درگیر بین روسیه و ترکیه، خاطرنشان کرد: برخی افراد به عنوان دلال و سرمایه‌گذار با نگاه دلالی و کسب سود به بازار فعلی دلار را به هر قیمتی معامله می‌کنند که این موضوع خود عاملی بر افزایش نرخ دلار در بازار آزاد است.

 خدیوی پیش‌بینی کرد نرخ دلار روند افزایشی خود را تا زمان اعلام وضعیت تک نرخی ادامه خواهد داد که این ادامه روند افزایشی همراه با چند اصلاح قیمت است و در زمان اعلام تک نرخی تصمیم‌گیری‌ها و چگونگی رفتار تصمیم‌سازان در ادامه روند قیمت دلار تاثیرگذار است.//اقتصاد نیوز

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان