کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> ترفندهای موبایل >>> روشی برای غیرفعال سازی پیامکهای تبلیغاتی >>> روشهای مسدودسازی سرویس ارزش افزوده اپراتورهای موبایل

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


>> ترفندهای موبایل >>> روشی برای غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی

>>> روشهای مسدودسازی سرویس های ارزش افزوده اپراتورهای موبایل  


برخی مشترکان موبایل، اعتراض کرده اند چرا با وجود غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی، باز هم سرویس های ارزش افزوده، فعال هستند. مشکلی که چند بار پاسخ آن داده شده است.
  بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم، می گویند از دریافت پیامکهای تبلیغاتی و هزینه سرویس های ارزش افزوده، عصبانی هستند.
 به گزارش ،آنها بارها اعتراض کرده اند که اپراتورهای تلفن همراه بدون کسب اجازه از آنها، اقدام به برقراری این سرویس ها می کنند.
 یکی از مخاطبان باز هم برای چندمین بار در این باره نوشته: چند وقتی هست که مبالغی به اسم سرویس ارزش افزوده در قبض تلفن همراه اول من و اطرافیانم میاد که اصلا معلوم نیست برای چی هست. این مبالغ از ۱۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان هست . این سرویس‌ها معمولا برای اس ام اس های تبلیغاتی هست ولی من و اطرافیانم کلا پیامک تبلیغاتی رو روی خطمون غیر فعال کردیم. به نظر میاد در یک اسم کلی دزدی از ماها داره انجام می‌شه. ممنون از پیگیریتون.

 توضیح همراه اول درباره نحوه غیرفعالسازی سرویس های ارزش افزوده
 برای غیرفعال سازی هر یک از سرویس های فعال خود، کافی ست کد غیرفعالسازی فارسی و یا لاتین آن سرویس (ترکیب کد معرفه فارسی سرویس با کلمه خاموش و یا کد معرفه لاتین سرویس با کلمه OFF) را برای شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید.
 راه ساده تر غیرفعالسازی، ارسال یکی از عبارات "OFF" و یا "خاموش" به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت می شود.
 به طور مثال با ارسال کد غیرفعالسازی ام بی ای خاموش(کد غیرفعالسازی فارسی) و یا MBA off (کد غیرفعالسازی لاتین)به سرشماره ۲۰۳۰ میتوانید عضویت سرویس مدیریت موفق را لغو نمایید در صورت بروز هرگونه خطایی در فعالسازی و یا غیرفعالسازی سرویس ها می توانید از طریق تلفن های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره ۹۹۹۰ (بصورت رایگان) و با سایر خطوط با شماره ۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرید.// خبرآنلاین

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان