کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

چرا خودرو ساندرو، جذاب شد؟ >>> «ساندرو» خودروی هاچ بک محصول مشترک رنو و پارس خودرو؛ مزایای آن نسبت به تندر 90 // 22 آذر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 5 دقيقه

 

چرا خودرو ساندرو، جذاب شد؟ >>> «ساندرو» خودروی هاچ بک محصول مشترک رنو و پارس خودرو؛ مزایای آن نسبت به تندر90 // 22 آذر94

 

وب سایت بورس نگار - ساندرو به عنوان خودرویی باکیفیت، پاسخگوی انتظارات مشتریان است و در مقایسه با رقبای همکلاس خود، اطمینان خاطر و آرامش زیادی برای راننده و سرنشینان به همراه دارد...

 

 شرکت پارس خودرو یکی از جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی کرده و قرار است از هفته آینده این خودروی هاچ بک که محصول مشترک رنو و پارس خودرو است، به بازار عرضه شود. به گزارش اقتصادنیوز خودرو ساندرو برای سلیقه های ایرانیان مطلوب بوده و به عنوان خودروی هاچ بک، فضای خوب و راحتی برای سرنشینان داشته و از صندوق عقب با حجم مناسب برخوردار است که باعث می شود تا خانواده های ایرانی برای حمل بار و نشیمن راحت در مسافرت های بین شهری دغدغه ای نداشته باشند.

 

++بیشتربخوانید: >>مزایای "پژو 508" چیست؟ جزئیات قیمت و شرایط فروش «پژو 508» جدید ایران خودرو


 طول ساندرو از تندر 90 کوتاه تر بوده که برای فضاها و معابر شهری نیز خودرویی ایده آل است. ساندرو به دلیل راحتی صندلی ها و مبلمان مناسب و امکان دسترسی کامل سرنشینان به صندق عقب و همچنین افزایش ظرفیت حمل بار در مواقع اضطراری، خودرویی ایده آل برای استفاده ی خانواده ها است فرمان شیک و متناسب با فرم داخلی خودرو و امکانات پخش برروی غربیلک فرمان باعث جذابیت بیشتر ساندرو شده است.


 با بررسی های فنی ساندرو، شتاب و قدرت این هاچ بک تند و تیز در سربالایی ها و مسیرهای مسطح همانند تندر 90 ( بلکه با توجه به وزن کمتر نسبت به تندر 90 ) فوق العاده است و رانندگی لذت بخشی را در ذهن راننده و سرنشینان ماندگار می کند.


 مصرف پایین سوخت و تسلط راننده به هنگام رانندگی در فضاهای محدود باعث شده است تا ساندرو، خودرویی راحت برای رانندگان مبتدی و محتاط باشد. از طرفی جوانان که طرفدار چابکی و شتاب و قدرت توامان در رانندگی هستند، ساندرو می تواند انتظارات آنان را در حد عالی برآورده نماید. این خودرو به مشتریانی که از مدتها قبل منتظر خرید محصولی با کیفیت هستند به یقین پاسخگوی خواسته هایشان خواهد بود.

از ساندرو بیشتر بدانیم ...

رنو ساندر بطور کامل از پلت فرم ال 90 بهره می برد در حقیقت می توان ساندرو را ال 90 هاچ بک نامید زیرا به جز طراحی خارجی خودرو بسیاری از المان های ال 90 در ساندرو مورد استفاده قرار گرفته است.


رنو ساندرو را می توان در رده هاچ بک های 5 درب شهری به حساب آورد. طراحی خارجی این خودرو بر خلاف ال 90 از خطوط تیز و مربع گونه خبری نیست . طراحی خارجی این خودرو بصورت خطوط منحنی دار و قوسی شکل طراحی شده تا کمی جوان پسند و دلنشین تر از ال 90 گردد.در جلوی خودرو دو چراغ بزرگ بیضوی شکل قرار دارد که منتهی به جلو پنجره شده که تا حدودی شبیه به رنو مگان می باشد.چراغهای عقب خودرو بطوری طراحی شده که  با چراغهای جلو هارمنی خاصی دارد.


فضای داخلی این خودرو با لطف طول 4.02 متری خودرو از فضای خوبی برخودار بوده بطوری که از بیشتر خودروهای همقوار خود بزرگتر و بهینه تر می باشد..گنجایش محفظه بار ساندرو برابر با 320 لیتر بوده که نشان از طراحی خوب داخلی خودرو دارد. طراحی داخلی این خودرو مانند رنو داستر الگو گرفته از رنو ال 90 می باشد بطوریکه به محض نشستن در داخل ساندرو احساس خواهید کرد پشت فرمان ال 90 نشسته اید. المان های داخلی خودرو بسیار ساده و ارزانقیمت طراحی شده است.


از نظر ایمنی این خودرو دارای سیستم های ABS ، EBD و EBA می باشد و همچنین EURO-NCAP ( سازمان و استاندارد ایمنی اروپا ) به این خودرو 4 ستاره داده است که آنرا در رده محصولات دارای ایمنی مناسب ارزیابی داشته است . رنو برای این خودرو چندین موتور در نظر گرفته است که به نظر می آید پارس خودرو موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ را برای بازار داخلی در نظر گرفته است . میزان قدرت خروجی این موتور برابر با 112 اسب بخار و مصرف سوخت آن برای سیکل شهری برابر با 9.3 لیتر می باشد.رنو ساندرو با این موتور صفر تا 100 کیلومتر را در 10.8 ثانیه طی می کند.


از آنجا که رنو ال 90 با استقبال بازار ایران روبرو شد انتظار می رود که رنو ساندرو نیز بین مشتریان ایرانی محبوب گردد زیرا بین تولیدات داخل خودروی هاچک بک مناسبی تولید نمی گردد و این خودرو باید با خودروهای چینی رقابت تنگاتنگی داشته باشد. البته شرکت پارش خودرو باید توجه داشته باشد که در قیمت گذاری این خودرو دقت کامل داشته باشد تا با رقابت با خودروهای ارزان قیمت چینی از قبیل لیفان X50  که در حال حاضر با قیمتی زیر 50 میلیون تومان عرضه می گردد ،دچار مشکل نگردد.

 

+++ خبرهای مرتبط >>> پیشنهاد می شود مطالب زیر را نیز بخوانید:

>>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>>
>> بیژن زاهدی‌فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان قیمت شاسی بلند جدید "هایما" را اعلام کرد
>> قیمت و مشخصات "کراس‌اوور H30" آغاز پیش فروش دومین خودروی شاسی بلند ایران خودرو
>> "هایما" رونمایی از خودروی شاسی بلند جدید هایما اس 7 ایران خودرو +تصاویر
>> خودروی "کوئید" جایگزین پراید؛ خودروهای رنو سیمبل، داستر، ساندرو، کیلیو و کپچر در ایران  
>> رونمایی از نسل جدید ال ‌90 ؛ رنو سیمبول +تصاویر

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان