کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

اعلام عرضه‌های اولیه جدید تا پایان سال>>>تامین سرمایه امید، لیزینگ ملت، پتروشیمی فجر، بانک شهر و اوراق شهرداری تهران در راه بورس//4 بهمن94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


اعلام عرضه‌های اولیه جدید در بازار بورس تا پایان سال

>>> تامین سرمایه امید، لیزینگ ملت، پتروشیمی فجر، بانک شهر و اوراق شهرداری تهران در راه بورس // 4 بهمن94
 

 اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش اوراق بهادار با بیان اینکه بورس تهران تا پایان سال جاری عرضه اولیه سهام شرکت‌های لیزینگ ملت، پتروشیمی فجر، انتشار اوراق هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران و سایر اوراق را در دستور کار دارد، اظهار کرد: امسال با عنایت به شرایط بازار، عرضه‌های اولیه با مقداری تاخیر مواجه بوده که با بهبود شرایط جبران خواهد شد. وی افزود: در جلسات متعدد هیات پذیرش که از ابتدای سال برگزار شده به موضوعات متفاوتی همچون طبقه‌بندی شرکت‌ها در تابلوها و بازارهای بورس، تصمیم‌گیری درخصوص تداوم پذیرش برخی شرکت‌ها، تمدید پذیرش برخی شرکت‌ها و نهایتا تصمیم‌گیری درخصوص پذیرش شرکت‌هایی همانند لیزینگ ملت، تامین سرمایه امید، بانک شهر و سایر شرکت‌ها پرداخته شده است.


درگاهی ادامه داد: شرکت تامین سرمایه امید اولین تامین سرمایه‌ای است که در جلسه مورخ 25/ 9/ 94 با پذیرش آن موافقت شده است. وی ابراز امیدواری کرد پس از احراز موارد مدنظر هیات پذیرش و طی مراحل مربوطه در بورس درج و عرضه شود. در ضمن عرضه عمومی تامین سرمایه امید در برنامه بورس تا پایان سال جاری قرار دارد و پذیرش تامین سرمایه در سایر بورس‌های جهان معمول بوده و رخ می‌دهد. مدیر پذیرش بورس در ادامه به تشریح عرضه‌های سال جاری پرداخت و گفت: امسال شرکت‌های سیمان خوزستان در فروردین ماه، پتروشیمی مبین در اردیبهشت ماه و بیمه ما در تیرماه عرضه شدند. همچنین شرکت پتروشیمی جم در مردادماه سال جاری از فرابورس به بورس تهران منتقل شد.

 

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان