کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> خبري مهم براي سهامداران «کهمدا» >>> مدیر مالی شیشه همدان بهره برداری از طرح توسعه ای "کهمدا" را منوط به دریافت وام ارزی دانست // 21 فروردين 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


>> خبري مهم براي سهامداران «کهمدا»

>>> مدیرمالی شیشه همدان بهره برداری از طرح توسعه ای "کهمدا" را منوط به دریافت وام ارزی دانست // 21 فروردين 95


طرح تولید انواع ظروف شیشه ای بطری و دارویی یکی از پروژه های در دست اجرای این مجموعه است که تاکنون مراحل ساخت و ساز آن انجام پذیرفته و در حال حاضر اقدامات لازم جهت دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی در دست پیگیری است که در صورت تأمین مالی ارزی ماشین آلات و تجهیزات لازم از شرکت های خارجی خریداری می شود و در پی آن انتظار می رود تا طرح توسعه ای طی سال 96 به بهره برداری برسد.
شرکت شیشه همدان بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 خرداد ماه سال 95 موفق به پوشش 59 درصد از سود برآوردی 1245 ریالی شده است.


در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت شیشه همدان عنوان کرد: این مجموعه از ابتدای سال مالی جاری تاکنون موفق به تحقق برنامه ها و برآوردهای خود شده و گزارشات و صورت های مالی عملکرد میاندوره ای 9 ماهه سال مالی 95 اواخر فروردین ماه جاری روی سامانه کدال منتشر می شود.


سعید صانعی در خصوص برنامه های "کهمدا" جهت اجرای طرح توسعه ای ابراز داشت: طرح تولید انواع ظروف شیشه ای بطری و دارویی یکی از پروژه های در دست اجرای این مجموعه است که تاکنون مراحل ساخت و ساز آن انجام پذیرفته و در حال حاضر اقدامات لازم جهت دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی در دست پیگیری است که در صورت تأمین مالی ارزی ماشین آلات و تجهیزات لازم از شرکت های خارجی خریداری می شود و در پی آن انتظار می رود تا طرح توسعه ای طی سال 96 به بهره برداری برسد.


وی با بیان اینکه هزینه 240 میلیارد تومانی جهت اجرای طرح توسعه ای برآورد شده، افزود: پروژه مذکور به منظور توسعه صادرات محصولات تولیدی اجرایی می شود. حال آنکه با توجه به تنش های سیاسی کشورهای همسایه می بایست به انتظار ایجاد آرامش در بازارهای منطقه ماند تا پس از ثبات سیاسی و اقتصادی اقدام به صادرات محصولات نمود.


مدیر مالی شرکت شیشه همدان در خصوص آثار مثبت ناشی از رفع تحریم های بین المللی بر توسعه فروش صادراتی محصولات ابراز داشت: این مجموعه در زمان اعمال تحریم های بین المللی مشکلی با صادرات محصولات به کشورهای هدف صادراتی همچون عراق، قزاقستان، ارمنستان و افغانستان نداشت و عمدتاًً مقدارفروش صادرات "کهمدا" به دلیل فشار تقاضا در بازارهای داخلی کم بوده است.


صانعی در خصوص برنامه های شرکت جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه گفت: در صورت اجرایی شدن طرح توسعه ای اجرای برنامه افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی، تأمین مالی و الزام بانک جهت دریافت تسهیلات امری لازم و ضروری به نظر می رسد که البته این امر نیز منوط به بهره برداری از طرح توسعه ای شرکت می باشد.// بورس نیوز

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان