کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> خبری مهم برای سهامداران "سمگا" >>> با حکم مهدی جهانگیری؛ «محمدرضا علوب» بعنوان مدیرعامل جانشین «سولماز وزیرزاده» شد // 24 فروردین 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  
>> خبری مهم برای سهامداران "سمگا"

>>> با حکم مهدی جهانگیری؛ «محمدرضا علوب» بعنوان مدیرعامل جدید جانشین «سولماز وزیرزاده» شد // 24 فروردین 95
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

مدیرعامل جدید شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ( سمگا ) معرفی شد.


 سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که 20 بهمن سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 150 درصدی از محل سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و عرضه عمومی انجام داده با تغییر مدیرعامل مواجه شده است. به این ترتیب با حکم مهدی جهانگیری رئیس هیات مدیره "سمگا" محمدرضا علوب ، سکاندار  این شرکت 200 میلیارد تومانی حاضر در فرابورس و جانشین خانم وزیرزاده شد که از اردیبشهت سال قبل مدیریت این شرکت را به عهده داشت.

 براساس این گزارش، علوب با مدرک کارشناس حسابداری دارای سوابقی چون معاون سرمایه گذاری "سمگا" ، معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های گروه سدید، معاون مالی و اداری تامین سرمایه نوین، معاون لیزینگ بانک اقتصاد نوین ، رئیس هیات مدیره کارگزاری عمران بورس و... است.

 در حکم جهانگیری آمده: بدون شک در رویکرد امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر دیپلماسی سیاسی و باز شدن دریچه های اقتصادی در فضای بین الملل و پیشرفت قابل ملاحظه صنعت توریسم و همچنین تحقق سند چشم انداز در افق ۱۴۰۴ شکل خواهد گرفت ، نقش هلدینگ گردشگری بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود. امید است در سایه عنایت خداوند متعال در سالی که مقرر شده اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل به سرانجام برسانیم در تحقق اهداف گروه مالی گردشگری موفق و سربلند باشید.

 

برچسب ها: ,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان