کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> آیا به بازار امید داشته باشیم؟

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> آیا به بازار امید داشته باشیم؟

 

وب سایت بورس نگار - بررسی بازار دوشنبه 24 فروردین 94 - امروز بازار شروعی بسیار ناامیدکننده داشت بطوریکه فشار عرضه باعث شد در بسیاری از نمادها شاهد شکست نقاط حمایتی و روانی باشیم ولی در بازه تایم پایانی حمایتهای بسیار خوبی از حقوقی های بازار را شاهد بودیم که امید را بین سهامداران زنده کرد این حمایت در صورتیکه مقطعی نباشد اگر روند بازار را صعودی نکند حداقل مزیتش این خواهد بود که مانع افت های سریالی سهام شده و نقدینگی را در بازار ماندگار خواهد کرد.

 معاملات امروز در بازار منجر به کاهش 329 واحدی شاخص و رسیدن به 68454 واحد بود. روز گذشته از حمایت 68400 واحدی شاخص گفتیم که امروز بخوبی جواب داد و سبب شد تا صفهای فروش جمع آوری شوند البته تضمین اتمام روند نزولی بازار فردا مشخص خواهد شد فردا روز حساسی برای سهامداران خواهد بود و آزمونی برای حقوقیها نشان دهد حمایتشان از بازار مقطعی نیوده است.


امروز در تالار بورس چه خبر بود؟

در گروه بانکی، برای وبصادر همانطور که در روزهای قبل هم  گفته شد شکست سطح روانی 100 تومان منجر به افزایش عرضه ها و حتی در میانه های بازار صف فروش روی 965 ریال هم شد هرچند در انتهای بازار تمامی هعرضه ها تا سطح 100 تومان جمع آوری شد ولی فردا عیار خریدار حامی بانک صادرات مشخص خواهد شد اگر بتواند سهم را روی 100 توان حمایت کند سهم می تواند شاهد برگشت قیمتی باشد در غیر اینصورت حمایت 94 تومانی در انتظار سهم خواهد بود. از طرفی وبصادر به نوعی لیدر این روزهای بازار هم هست و در این چند مدت اخیر به دفعات شاهد هستیم که به محض صف فروش یا صف خرید شدن این سهم سایر بازار نیز تحت تاثیر مستقیم قرار می گیرد.

در گروه پالایشی؛ امروز گره مثبت هم نتوانست شپنا را متعادل کند و این سهم روی 451 تومان با صف خرید بکارش پایان داد اما شاوان و شبندر بعد از چندین روز مثبت بودن امروز به صف فروش رسیدند. شتران علیرغم عرضه ها توانست خودش را با صف خرید به بالای 1000 تومان برساند.

در گروه خودرویی؛ حمایتهای خوبی بر روی خودرو و خساپا در تایم پایانی مشاهده کردیم و فعلن سطوح حمایتی که دیشب ذکر کردیم به کمک سهام آمدند.
 
در سایر نمادها حکشتی بسیار دور از انتظار ظاهر شد و علیرغم شایعات منتشره درباره تحریم مجدد زیرمجموعه هایش توانست به صف خرید هم برسد.

 موفق و پیروز باشید / وب سایت بورس نگار http://boursenegar.ir

 

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان