کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> خبری مهم برای سهامداران همراه اول >>> در مجمع همراه اول چه گذشت؟ تقسیم سود 6025 ريالی برای هر سهم // 1 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


>> خبری مهم برای سهامداران همراه اول

>>> در مجمع همراه اول چه گذشت؟ تقسیم سود 6025 ريالی برای هر سهم همراه // 1 اردیبهشت 95

 

با مجامع شرکتهای بورسی - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران تقسیم 6025 ریال سود به ازای هر سهم سال 94 را تصویب کرد. در این جلسه که با حضور اکثر سهامداران شرکت و به ریاست سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره مخابرات برگزار شد، صورت‌های مالی همراه اول بدون هیچ‌گونه بند حسابرسی به تصویب رسید. مدیرعامل همراه اول دراین جلسه علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سال 94 شرکت به سوالات سهامداران پاسخ داد. وحید صدوقی با اشاره به آغاز تدوین برنامه راهبردی 5 ساله دوم «همراه اول» گفت: چشم‌انداز این برنامه نیز تداوم ثبت جایگاه همراه اول به‌عنوان «محبوب‌ترین شرکت ایرانی» است. وی افزود: در سال قبل همراه اول 59 درصد سهم بازار در سیم‌کارت‌های فعال را در اختیار داشت. وي افزود: خوشبختانه در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 94، براساس گزارش‌های ارائه شده از سوی حسابرس، همه گزارش‌ها و اقدامات ما بدون هیچ بند خاصی مطلوب و مورد قبول قرار گرفته و این مساله با توجه به درآمد تقریبا 9000 میلیارد تومانی همراه اول در سال 94 قابل توجه است. مدیرعامل همراه اول درآمد تلفیقی گروه را با 8 درصد رشد نسبت به سال قبل معادل 97 هزار و 41 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در سال 94 سود تلفیقی گروه بالغ بر 25 هزار و 581 میلیارد ریال بود.


 به گفته وی درآمد شرکت اصلی نیز معادل 94 هزار و 627 میلیارد ریال و سود خالص این شرکت معادل 25 هزار و 370 میلیارد ریال بوده است. وی با اشاره به جذب 7 میلیون مشترک در سال 94 گفت: همراه اول همچنان جایگاه اول صنعت اپراتور در کشور و خاورمیانه را داشته است. وی ضریب نفوذ همراه اول را در سال 94 معادل 2/ 80 درصد ذکر و تصریح کرد: تا پایان سال 94، همراه اول توانست با همت همکاران در 470 شهر یعنی در حدود 7217 سایت موبایل باند پهن(3G و 4G) راه‌اندازی کند. وی افزود: با نوسازی انجام شده در شبکه همراه اول در سال‌های گذشته، هم اکنون این اپراتور در بخش Core و سرویس، جوان‌ترین شبکه موبایل کشور را دارد. صدوقی خاطرنشان کرد: امید است تا پایان سال 95 با نوسازی بخش رادیویی، جوان‌ترین شبکه تلفن همراه کشور را داشته باشیم.
 وی تاکید کرد: بناست در سال آینده با سرمایه‌گذاری روی راه‌اندازی سایت‌های موبایل باند پهن، چیزی حدود 20 هزار سایت باند پهن را راه‌اندازی کنیم. صدوقی با اشاره به روند افزایش ترافیک دیتا به‌صورت ماهانه در سال 94 گفت: مقایسه آمارهای مربوط به ترافیک دیتا در شبکه همراه اول نشان می‌دهد که ما در اسفند 94، در مقایسه با ابتدای سال 92، با رشد 144 برابری ترافیک دیتا روبه‌رو‌ بودیم. وی افزود: ما در سال 92 با 87 ترابایت ترافیک در شبکه روبه‌رو‌ بودیم، در حالی که در حال حاضر با 12569 ترابایت ترافیک روبه‌رو‌ هستیم.

 

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان