کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> خبر خوش معاون مالی اقتصادی سایپا برای قطعه سازان >>> پرداخت بدهی های سایپا به قطعه سازان در کمترین زمان // 8 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


>> خبر خوش معاون مالی اقتصادی سایپا برای قطعه سازان

>>> پرداخت بدهی های سایپا به قطعه سازان در کمترین زمان // 8 اردیبهشت 95


اخبار بورس تهران - محمد اسماعیلی فر معاون مالی و اقتصادی شرکت سازه گستر سایپا امروز گفت: این شرکت به عنوان مدیریت زنجیره تامین گروه خودرو سازی سایپا ، اولویت اساسی سال 95 را نسبت به شرکتهای زنجیره تامین، پرداخت به موقع مطالبات قطعه سازان قرار داده و پرداخت مطالبات شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین به حداقل زمان ممکن کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به معضلات تولید و فضای رکودی حاکم برصنعت خودرو گفت: کم توجهی به بحث حمایت از تولید داخلی که سازو کارهای حمایتی آن نیز در مجلس به تصویب رسیده و همچنین فضای رکودی حاکم بر صنعت خودروسازی درسال گذشته، باعث افزایش مطالبات قطعه سازان شده است.

به گفته وی قطعه سازان فعال در استان خراسان رضوی به عنوان یکی از قطب های تولید قطعات خودرو در کشور مورد توجه بوده اند و در حال حاضر نیز پرداخت بخشی از مطالبات آنها از طریق عقد تفاهم نامه سه جانبه با بانک های آن استان در دستور کار شرکت قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان تولید محصولات گروه سایپا در سال 95  افزایش خواهد یافت ، ادامه داد: برنامه تولید ابلاغی نشان از افزایش تیراژ تولید دارد و برای رسیدن به این هدف نیازمند برنامه منظم پرداختی به قطعه سازان هستیم که با تدوین و برنامه ریزی های ویژه با توجه به قراردادهای فی مابین با شرکت های زنجیره تامین نسبت به کاهش زمان پرداخت ها  و تحقق برنامه تولید اعلام شده در سال 95 اقدام خواهیم کرد.

اسماعیلی فر افزود: اصلاح ساختار مالی و مدیریت هزینه ها در سطح گروه خودروسازی سایپا درحال انجام است و می تواند ما را در یاری رساندن به حل مشکلات مالی – تولیدی شرکای تجاری و شرکت های قطعه ساز کمک کند//سایپا نیوز

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان