کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> در سهام فولاد ارفع چه خبر است؟ >>> علت رشد ناگهانی ارفع چیست؟ ؛ فولاد ارفع شفاف سازی کرد صف خریدش بیشتر شد// 13 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


>> در سهام فولاد ارفع چه خبر است؟

>>> علت رشد ناگهانی ارفع چیست؟ ؛ فولاد ارفع شفاف سازی کرد صف خریدش بیشتر شد// 13 اردیبهشت 95

 

وب سایت بورس نگار - سهام فولاد ارفع که از روز 30 فروردین تا امروز حدود 50 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده این سوال را در ذهن فعالان بازار ایجاد کرده که دلیل این رشد ناگهانی سهم که در آخرین گزارشش زیان 25 ریالی اعلام نموده چیست و در این سهم چه اتفاقی در حال رخ دادن است که سهم طی روزهای مذکور 170 تومان به 287 تومان رسیده است در این راستا امروز ارفع شفاف سازی اش را از طریق کدال منتشر کرد...

 


گزارشات شرکتها - شرکت آهن و فولاد ارفع براساس گزارش شفاف سازی اعلام نموده که این شرکت همانند سایر شرکت های فولادی با رصد شرایط جدید بازار و تغییرات با اهمیت، در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی و اعمال تعدیلات لازم در پیش بینی های خود خواهد نمود. لهذا افزایش حجم تقاضای خرید سهام شرکت ممکن است ناشی از افزایش یک باره قیمت شمش در بازار فولاد باشد. بطوریکه قیمت فروش شمش از حدود 10،000 ریال به ازای یک کیلوگرم در انتهای اسفندماه در حال حاضر به مبلغ حدود 14،000 ریال رسیده است.(نرخ فروش در پیش بینی سال 1395 این شرکت 10،000 ریال لحاظ شده است.)


ملاحظات:
1-تغییری در پیش بینی مقدار تولید و فروش شرکت صورت نگرفته است.
2-قیمت فروش جدید در صورتی می تواند مبنای تعدیلات پیش بینی آتی باشد که به ثبات نسبی رسیده و از نظر کارشناسان بازار داخلی و بین المللی روند منطقی به خود بگیرد. در غیر این صورت افزایش قیمت یکباره در دوره زمانی یک ماه نمی تواند مبنای منطقی برای تعدیل باشد.
3-قیمت مواد اولیه مصرفی فولادسازی بخصوص گندله که عمده ترین ماده اولیه می باشد تابعی از نرخ شمش بوده و بالطبع با افزایش قیمت شمش، قیمت گندله نیز افزایش خواهد یافت.
4-در پیش بینی بودجه، هزینه تسعیر نرخ ارز بعلت اینکه خارج از کنترل مدیریت شرکت می باشد، در محاسبات لحاظ نمی شود، لذا با توجه به روند تغییرات نرخ ارز تاثیرات آن بر عملکرد مالی شرکت پدیدار و در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.


با توجه به ملاحظات فوق و دوره زمانی کوتاه شروع سال مالی، به نظر می رسد در حال حاظر تعدیل با اهمیتی در پیش بینی عملکرد شرکت ضروری نباشد لیکن در صورت ادامه روند افزایش نرخ فروش و با ثبات نسبی در قیمت های کنونی، اثرات آن بر سود و زیان شرکت پس از بررسی از طریق سیستم کدال منتشر خواهد شد.

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان