کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> از شفاف سازی فولاد تا صف فروش میلیونی زامیاد؛ بورس، فردا چگونه خواهد بود؟// 20 اردیبهشت95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> از شفاف سازی فولاد تا صف فروش میلیونی زامیاد

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> از شفاف سازی فولاد تا صف فروش میلیونی زامیاد؛ بورس، فردا چگونه خواهد بود؟// 20 اردیبهشت95

 
>> زامیاد معادلات سهامداران را برهم زد
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، درحالیکه انتظار سهامداران از بازار بورس در روز دوشنبه جو مثبت بدلیل خبرهای مثبت روز گذشته پیرامون تعدیل مثبت خساپا بود اما صف فروش 130 میلیونی زامیاد از دقایق اولیه پیش از شروع بازار که ناشی از اعمال شدن سهام جایزه افزایش سرمایه اخیر سهم بود تمام معادلات قبلی را برهم زده و سبب شود تا جو عرضه در بازار بخصوص گروه خودرویی کم کم افزایشی شود تا در نهایت بازاری متعادل با افزایش فشار فروش را پشت سر بگذاریم.
برای فردا انتظارداریم در صورتیکه صف فروش میلیونی خزامیا جمع آوری شود روند افزایشی در بازار تشدید شوددر غیر اینصورت احتمالا بازاری متعادل در پیش سهامداران خواهد بود.


>> حفظ کانال 77 هزاری با همراهی اخابر و همراه
 امروز شاخص کل با 60 واحد رشد در کانال 77 هزاری ماندگار شد که در این میان اخابر همراه ومعادن و کگل بیشترین نقش مثبت را در مقابل تاثیر منفی خودرو مپنا فولاد و فملی داشتند.


>> همه فولادیها مثبت شدند بجز فولاد که شفاف سازی کرد
 گروه فولادی با پیش تازی هرمز ارفع و فولاژ چند وقتی است که از معدود صفهای خرید بازار به شمار می ایند امروز اما فولاد مبارکه بزرگترین شرکت فولادی بورس تهران درباره عدم تعدیل مثبت سودش شفاف سازی کرد و افزایش سود ناشی از افزایش نرخ فروش محصولاتش را منوط به تداوم این امر اعلام کرد. اما امروز فخوز و فولای هم مثبت بودند تا تنها فولادی منفی بازار فولاد مبارکه باشد برای فولاد با توجه به رسیدن به حمایت مهم 130 تومانی انتظار افزایش تقاضا برای روزهای آتی دور از ذهن نخواهد بود.

 
>>  خبرهای خوش در وتوکا و زیرمجموعه هایش
در ادامه روند روبه مثبت وتوکا و زیرمجوعه هایش امروز وتوکا بعد از گذر از مقاومت مهم 150 تومانی صف خرید پرحجمی تشکیل داد کتوکا هم توانسته در اردیبهشت ماه از قیمت 480 به 580 برسد و شتوکا هم از 308 تومان در اول اردیبهشت به 460 رسیده است که سبب شده در بازار شایعاتی از تعدیل مثبت و برنامه های رو به جلوی این نمادها بپیچد...//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  درجلسه معارفه شرکت صنایع کاغذ پارس چه گذشت؟+مزایا وفرصتهای سودآوری «چکاپا»
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان