کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> فارغ از بورس >>> از پروژه مخفی لری پیج و علت سفر چینیها به روسیه تا احتمال جدایی بردپیت از آنجلیناجولی ومیزان ذخایر بنزین! //24خرداد95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 5 دقيقه


>> فارغ از بورس

>>> از پروژه مخفی لری پیج و علت سفر چینیها به روسیه تا احتمال جدایی بردپیت از آنجلیناجولی و میزان ذخایر بنزین!// 24 خرداد95


>>> پروژه مخفی لری پیج
گوگل در چند سال اخیر به خاطر داشتن پروژه‌های اسرارآمیز و عجیب شهرت جهانی داشته است. در چند سال گذشته خبرهای مختلفی درخصوص پروژه‌های بلند پروازانه گوگل مانند روباتی شبیه به انسان، سیستم ردیابی نگاه کاربر، تاتوی الکترونیکی روی پوست،خودروهای خودران و... منتشر شده است. حالا جدیدترین خبرها در این خصوص حکایت از این دارد که این شرکت به شکل مخفیانه درحال کار روی پروژه «خودروی پرنده» است. براساس گزارش بلومبرگ رویای پرواز خودروی پرنده را قرار است بنیانگذار گوگل و مدیرعامل فعلی شرکت آلفابت یعنی لری پیج با یکدیگر محقق کنند. دو شرکت هم اکنون به‌طور موازی در حال کار روی دو پروژه مختلف در زمینه خودروی پرنده هستند. یکی از آنها شرکت ۱۵۰ نفره‌ای باعنوان Zee.Areo است و دیگری شرکت کوچکتری با عنوان Kitty Hawk که هر دو شرکت در نزدیکی دفتر گوگل در مانتین ویوی کالیفرنیا قرار دارند. براساس گزارش بلومبرگ فرد کلیدی و حامی اصلی پشت این شرکت که تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار روی آنها خرج کرده کسی نیست جز لری پیج. با این حال حمایت پیج از این شرکت‌ها مخفی نگاه داشته شده است.


>>> احتمال‌جدایی بردپیت و آنجلیناجولی
از روز گذشته رسانه های مختلفی از احتمال طلاق زوج سینمایی هالیوود یعنی «آنجلینا جولی» و «برد پیت» خبر داده‌اند.
به گزارش ایلنا، خبرگزاری‌های خارجی از احتمال جدا شدن «آنجلینا جولی» و «برد پیت» به خاطر اختلافات مالی خبر دادند.
این زوج بازیگر که به خاطر شیوه زندگی، ازدواج و فرزندان خود هر از چند گاهی خبرساز می شوند، این بار حاشیه‌ی جدیدی را منتشر کردند که حکایت از جدایی این زوج دارد.
گفته می شود اختلاف های مالی عامل اصلی اختلافات «آقا و خانم اسمیت» سینماست. طی سال‌های اخیر هالیوود روی نوع رابطه، فرزندخواندگی و حتی مراسم ازوداج رسمی «برنجلینا» که نامی ترکیبی از اسم این دو بازیگر است، مانور زیادی می‌داد. این دو در فیلم‌ «آقا و خانم اسمیت»  به کارگردانی «جولی» روبروی هم قرار گرفتند.«آنجلینا جولی» در سال های اخیر بیش از بازیگری، روی فعالیتهای انسان دوستانه و کارگردانی تمرکز کرده و از همسرش هم در جدیدترین اثرش بازی گرفته است.
به گزارش مووی نیوز گاید، گزارشات نشان می‌دهد اخیرا هزینه زندگی «زوج قدرت» بسیار بالا رفته و آنها حسابهای بانکی خود را برای خرید وسایل و خانه های گرانقیمت تقریبا خالی کرده‌اند. آنها دو میلیون و 500 هزار پوند صرف خرید ویلایی در اسپانیا کرده اند و در حال حاضر به همراه شش فرزندشان امارتی را به 21 هزار پوند در لندن اجاره کرده و در آن سکونت دارند. «برد پیت» بازیگر فیلمهایی چون «افسانه بنجامین باتن» و «افسانه های خزان» شیفته جزایر بالئارس در اسپانیا شده و به همین دلیل این پول گزاف را برای خرید ویلایی در این منطقه خرج کرده. اما ممکن است او خود به تنهایی مجبور به سکونت در آن شود.
این زوج هنری قصد داشتند بلیت‌هایی برای سفر به فضا خریداری کنند، سفری که تنها با صرف مبلغی 200 هزار دلاری میسر میشود. گفته می شود شش فرزند «جولی» و «پیت» که «مدوکس»، «پکس»، «زهرا»، «شیلو» و دوقلوها «ویوین» و «ناکس» نام دارند، بسیار نگران طلاق احتمالی والدین خود هستند.


>>> چرا چینی‌ها به روسیه سفر می کنند؟
آمار سفر گردشگران چینی به کشور روسیه طی پنج ماه نخست سال جاری میلادی شاهد رشدی 65 درصدی بوده است.
به گزارش ایسنا گزارشات جدید نشان می‌دهد که تعداد مسافران چینی که طی پنج ماه اول سال 2016 میلادی از روسیه دیدن کرده‌اند، به طور چشمگیری تا 65 درصد افزایش پیدا کرده است.براساس اعلام رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه، آمار ورود گردشگران چینی طی 9 ماه نخست سال جاری میلادی 21 درصد رشد داشته و در پنج ماه اول این سال، شاهد افزایشی 63 درصدی بوده . روسیه قصد دارد برای ادامه این روند رو به رشد در حوزه گردشگری، زمینه آسان سازی شرایط کسب ویزا را برای گردشگران دیگر کشورها فراهم کند. این مقام روسی همچنین اذعان داشت که طی سال های اخیر، روسیه و چین در مورد تبادل گردشگر مذاکرات بسیاری با هم داشته و قصد دارند شرایطی را به وجود آورند که گروه های پنج نفر با بالای گردشگران دو کشور، برای سفر خود نیازی به ویزا نداشته باشند. به گزارش راشا تودی، براساس آمار به دست آمده از دپارتمان گردشگری شهر مسکو، بیش از یک میلیون چینی در سال 2015 میلادی روسیه را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده‌اند و طی این مدت حدود یکی میلیارد دلار در این کشور خرج کرده‌اند.


>>>موجودی ذخایر استراتژیک بنزین ایران چقدر است؟؟
وزارت نفت موجودی ذخایر استراتژیک بنزین کشور را اعلام کرد. به گزارش خبرآنلاین وزارت نفت امروز با انتشار گزارشی، اعلام کرد: مقدار ذخیره سازیهای بنزین یورو ٤ پایان سال گذشته، ١٧٨ میلیون لیتر بود که فروردین‌ماه ٩٤ با ٢٨٩ میلیون لیتر و مردادماه ٩٤ با ٥٧ میلیون لیتر بیشترین و کمترین مقدار موجودی ذخیره سازیها را به خود اختصاص دادند. مقدار موجودی بنزین معمولی مخازن ذخیره سازی کشور هم پایان سال گذشته حدود ٩٦١ میلیون و ٤٦ هزار لیتر بود. بیشترین موجودی مخازن بنزین معمولی در اسفندماه ٩٦١ میلیون لیتر و کمترین میزان مربوط به مردادماه با ٤٧٥ میلیون لیتر بوده است.از سوی دیگر مقدار ذخایر بنزین سوپر پایان سال گذشته به ١٧٥ میلیون لیتر رسید که اسفندماه با ذخیره ١٧٥ میلیون و ٨١ هزار لیتر بیشترین و مردادماه با ٥٨ میلیون و ٧١ هزار لیتر کمترین میزان موجودی مخازن را داشتند. موجودی مخازن بنزین پایان سال ٩٤، یک میلیارد و ٣١٦ میلیون لیتر بوده است.

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان