کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> از سایپا سلطان بلامنازع این روزهای بورس تا ذوب اسیر شایعه؛ فردا بازارچگونه خواهد بود؟// 11 تیر95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> از سایپا سلطان بلامنازع این روزهای بورس تا ذوب سهمی با چاشنی شایعه  

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> از سایپا سلطان بلامنازع این روزهای بورس تا ذوب اسیر شایعه؛ فردا بازارچگونه خواهد بود؟// 11 تیر95

 
>> سایپا سلطان بلامنازع این روزهای بورس
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، بورس تهران در هفته ای که گذشت شاهد روندی مثبت اما کم‌رمق بود که در نهایت در روز چهارشنبه علیرغم جو هیجانی بازار شاخص مجددا به 73 هزار واحد سقوط کرد. چهارشنبه خساپا و ذوب که هر دو لیدرهای این روزهای بورس هستند در نقاط مقاومتی شان با عرضه های شدید معامله گران کوتاه مدت روبرو شدند البته خساپا توانست بر عرضه ها غلبه کند و بعد از چند بار عرضه صف خریدش سرانجام با معامله 430 میلیون سهمی و صف خرید بیش از 100 میلیونی روند پر قدرتی از خودش نشان داد و معاملاتش طوری بود که سهامدارانش را به عبوز از مقاومت مهم 140 تومانی در روزهای آینده امیدوار نمود و این امیدواری را نیز بین سهامداران سایر نمادهای خودرویی و کل بازار ایجاد کرده که بتوانند به روند رشد بازگردند.


>> ذوب سهمی با چاشنی شایعه
ذوب هم که این روزها با شایعات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند معاملاتش متکی به همین شایعات بالا و پایین می شود که هرچند ریسک معاملات سهم را افزایش داده ولی اقبال به سهم همچنان بسیار بالاست سهم در صورت شکست سطح 270 می تواند بار دیگر 300 تومان را هم پشت سر بگذارد هر چند هر لحظه انتشار خبر و یا شایعه ای می تواند سهم را به سمت حمایت 240 تومانی ببرد.


>> رشد قیمت طلا و دلار
در هفته قبل قیمت طلا که بواسطه بحران انگلیس با افزایش قیمت مواجه شده بود در بازارهای داخلی نیز تاثیر خود را گذاشت و قیمت سکه به اعداد جدیدی رسید که در دو سال قبل بی سابقه بود این عامل به همراه کاهش سود بانکی این شائبه را بوجود آورده که در صورت تداوم روند افزایشی قیمت سکه و البته دلار بخشی از سرمایه ها به این بازار ورود کنند.

 

>> بازار فردا
برای فردا و در شروع هفته انتظار می رود در صورتی که معاملات خساپا با قدرت و پیگیری شود سایر بازار هم به روند رشد برگردند و در کنار رشد قیمتهای جهانی فلزات، هفته ای سبز را برای بازار رقم بزنند.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان