کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>قیمت کف انواع سیمان تعیین شد >>>جدیدترین تصمیم انجمن برای قیمت سیمان؛کاهش تخفیفات اعطایی کارخانجات به عوامل فروش// 15شهریور95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه


>>قیمت کف انواع سیمان تعیین شد

>>>جدیدترین تصمیم انجمن برای قیمت سیمان؛کاهش تخفیفات اعطایی کارخانجات به عوامل فروش// 15شهریور95

 

وب سایت بورس نگار - عبدالرضا شیخان دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از کاهش تخفیفات اعطایی کارخانجات به عوامل فروش انواع سیمان خبر داد...

 

جدیدترین خبرها از صنعت سیمان - عبدالرضا شیخان طی نامه ای از برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران عامل کارخانجات سیمان به منظور کاهش تخفیفات اعطایی به عوامل فروش خبر داد تا قیمت جدید کف سیمان تحویل در محل مصرف یا انبار مصالح فروش به تمامی کارخانجات ابلاغ گردد.

بر اساس این مصوبه که در تاریخ 95.06.13 صادر شده، مقرر گردیده کلیه کارخانجات نسبت به رعایت قیمت ها و تعدیل کلیه فروش های قبلی اعم از نقدی و اعتباری اقدام عاجل صورت دهند.البته دبیر انجمن صنفی کار فرمایان صنعت سیمان تأکید کرده که قیمت های رسمی و قانونی مصوبه 31 خرداد ماه سال 1393 همچنان به قوت خود باقی است و کلیه شرکت ها مجاز خواهند بود تا سقف قیمت های مصوب انجمن به قیمت درب کارخانه ها، نسبت به فروش اقدام کنند.

شایان ذکر است این اقدام انجمن مذکور در راستای یکسان سازی قیمت سیمان در کل کشور صورت پذیرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت فروش انواع سیمان به نرخ های مصوب انجمن در مورخ خرداد ماه سال 93 برسد.بر اساس این مصوبه قیمت های فروش انواع سیمان تحویل در مقصد با احتساب ارزش افزوده از تاریخ 15 شهریور ماه جاری در کل کشور به شرح ذیل اعمال می گردد.


>> قیمت کف انواع سیمان تعیین شد
 کارفرمایان صنعت سیمان در نشستی قیمت کف انواع سیمان (تحویل در محل مصرف یا انبار مصالح فروشی) را تعیین کردند که از امروز پانزدهم شهریورماه اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت سیمان، مدیران عامل کارخانه های تولیدی به منظور کاهش تخفیف های اعطایی کارخانه ها به عوامل فروش بر قیمت های تازه توافق کردند. البته همچنان نرخ های رسمی و قانونی مصوب سی و یکم خرداد 1393 انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، به قوت خود باقی است.
 بر پایه اطلاعیه این انجمن، همه شرکت ها مجازند تا سقف قیمت های مصوب انجمن (در کارخانه) نسبت به فروش اقدام کنند.
 در این اطلاعیه آمده است قیمت های جدید با نظر مدیران عامل شرکت ها به منظور یکسان سازی قیمت سیمان در کل کشور تعیین شده است و انتظار می رود در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رسیدن به قیمت های مصوب انجمن در سی و یکم خرداد 1393 باشیم.

 

بر پایه این اطلاعیه، قیمت فروش انواع سیمان تحویل در مقصد با احتساب ارزش افزوده از پانزدهم شهریورماه در سراسر کشور به شرح زیر است:
 1- نرخ هر تن سیمان فله خاکستری تیپ 2 و 425- 1 به طور نقدی یک میلیون و 195 هزار ریال است.
 2- برای فروش اعتباری سه ماهه سیمان فله خاکستری تیپ 2 و 425- 1، هر تن یک میلیون و 255 هزار ریال نرخ گذاری شد.
 3- هر تن سیمان خاکستری پاکتی تیپ 2 و 425- 1 به طور نقدی یک میلیون و 325 هزار ریال قیمت دارد.
 4- قیمت فروش اعتباری سه ماهه سیمان خاکستری پاکتی تیپ 2 و 425- 1 هر تن یک میلیون و 385 هزار ریال است.
 همچنین نرخ فروش هر تن سیمان 325- 1 به میزان 30 هزار ریال کمتر از سیمان تیپ 425- 1 و تیپ 2 و قیمت فروش هر تن سیمان آمیخته با هر میزان افزودنی معادل 60 هزار ریال کمتر از سیمان تیپ 425- 1 و 2 تعیین شد.
 به گزارش ایرنا، اوایل سال 1392 قیمت سیمان براساس مصوبه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان 14 تا 21.5 درصد افزایش یافت.

برچسب ها: ,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان