کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>تحول در سودآوری سهام ایران کیش>>>مزایای دریافت اولین مجوز درحوزه MPOS توسط «رکیش» و ارائه محصول«هم پات» و«هم پات پی»// 25 فروردین96

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

 

>>تحول در سودآوری سهام ایران کیش

>>>مزایای دریافت اولین مجوز درحوزه MPOS توسط رکیش و ارائه محصول با نام «هم پات»و «هم پات پی»// 25 فروردین96


وب سایت بورس نگار - معاون ایران کیش از دریافت مجوز شاپرک در حوزه MPOS (موبایل پوز) به‌عنوان اولین شرکت PSP خبر داد. پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران‌کیش اعلام کرد: در پی رونمایی اوایل سال گذشته از محصول MPOS و تولید محصولات فراوانی مانند پاتسی با ارتباط با MPOSهای ایران کیش، این محصول طی سه مرحله از سوی شاپرک ارزیابی شد. وی ادامه داد: علاوه برامکان استفاده از MPOS به‌عنوان محصول فروشگاهی، می‌توان با کمک آن از نرم‌افزارهای دیگر نیز بهره‌برداری کرد. به دلیل این ویژگی، نرم‌افزاری تحت عنوان MPOS GETWAY تهیه شد تا سایر نرم‌افزارها به آن ارسال شده، تراکنش بگیرند و به‌طور مستقل عملیات مورد نظر را انجام دهند. نام محصول MPOS ایران کیش «هم پات» و محصول MPOS GETWAY این شرکت «هم پات پی» است و رایزنی‌های مختلفی با بانک‌ها برای ورود به بازار صورت گرفته است.

این مقام مسوول افزود: به کمک «هم پات پی» محصولات مستقل دیگر ایران کیش نیز به‌طور همزمان به بازار عرضه خواهند شد. بنابر این گزارش، MPOS‌ها برگرفته از نرم‌افزار قابل نصب روی دستگاه‌های موبایل یا تبلت درقالب سیستم‌های مبتنی بر اندروید و iOS هستند و برای پرداخت‌های الکترونیک نصب می‌شوند. پذیرنده، مغازه‌دار یا فروشنده از طریق این نرم‌افزار و همین‌طور دستگاه مشابه با موبایل که در کنار نرم‌افزار قرار گرفته می‌تواند عملیات پرداخت انجام دهد.

برچسب ها: ,,,,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان