کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>«های وب» «آسیا تک» «سپ»در بورس؛جزئیات پذیرش و زمان عرضه اولیه «داده گستر عصر نوین» «آسیا تک»و«پرداخت الکترونیک سامان»//21شهریور96

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه


>>«های وب» «آسیا تک» و «سپ» در بورس؛ جزئیات پذیرش، مزایا و زمان عرضه اولیه «داده گستر عصر نوین» «آسیا تک» و «پرداخت الکترونیک سامان کیش» در فرابورس//20شهریور96

 

وب سایت بورس نگار - بعد از عرضه اولیه موفق به شرکتهای "به پرداخت ملت" و "مبین وان کیش" این بار شرکتهای «های وب» «آسیا تک» و «پرداخت الکترونیک سامان کیش» از گروه دیجیتال برنامه ریزی شده که در ادامه جزئیات آن را خواهیم خواند ...

 

>>در سهام «های وب» چه خبر است؟ با"های وب" چه کنیم؟ «های وب» بخریم؟ نخریم؟ بفروشیم؟
++بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ادغام غولهای اینترنتی؛ازپارس آنلاین و آسیاتک تا «‌های وب» "افرانت" ومخابرات

جدیدترین خبرها از بورس - مدیر پذیرش بورس تهران با اشاره به اینکه شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در صدر عرضه های اولیه هستند، از معرفی امروز"های وب"خبر داد و وضعیت پذیرش آسیا تک و زیرمجموعه بانک سامان را اعلام کرد.

اسماعیل درگاهی، با اشاره به برگزاری جلسه ساعت 14:30 امروز شرکت داده گستر عصر نوین در هتل اسپیناس پلاس ، اظهار داشت: این شرکت که هدف تبدیل شدن به یکی از اپراتورهای جامع مخابراتی کشور را دنبال می‌کند دارای سرمایه 400 میلیارد تومانی بوده و در زمینه خدمات دسترسی به دیتا و اینترنت در بیش از 450 شهر و نیز پهنه روستاهای کشور به ارائه سرویس می پردازد.

وی ادامه داد: "های وب" با بهره‌مندی از طیف وسیعی از پروانه‌های مخابراتی، خدمات متنوع مخابراتی را ارائه می‌دهد و یکی از پروانه‌های مهم آن پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. از دیگر پروانه‌های شرکت می‌توان به پرانه Radio Trunk،MVNO، FWA، Wholesale mobile اشاره کرد.

این مقام مسئول افزود: درج نماد این شرکت از 31 مرداد سال جاری در بورس تهران انجام و با بارگذاری کامل اطلاعات در کدال، در اولویت عرضه های اولیه در آینده نزدیک قرار دارد که زمان دقیق عرضه بعد از نهایی شدن ، متعاقبا" اعلام خواهد شد.لذا با عنایت به نزدیکی زمان عرضه، سهامداران حتما نسبت به کسب اطلاعات لازم در مورد شرکت از طرق امیدنامه (موجود در وب سایت بورس تهران) و کدال اقدام کنند.

 

تکمیلی: اطلاعيه عرضه اوليه سهام شركت داده گستر عصر نوين - (هاي وب)
 به اطلاع کليه فعالان محترم بازار سرمايه ميرساند در روز چهارشنبه مورخ 22/06/1396 تعداد 400 ميليون سهم معادل 10 درصد از سهام شركت داده گستر عصر نوين(هاي وب) (به درخواست سهامدار عمده و موافقت بورس 360 ميليون سهم جهت عرضه به عموم و تعداد 40 ميليون سهم معادل 1 درصد جهت عرضه به كاركنان شركت انجام خواهد شد.) به عنوان پانصدوپانزدهمين شرکت پذيرفته شده براي اولين بار پس از پذيرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "اطلاعات و ارتباطات" گروه و طبقه "خدمات ارزش افزوده" در فهرست نرخ‌هاي بازار دوم و در نماد "هاي وب" به شيوه ثبت سفارش جهت کشف قيمت عرضه خواهد شد.

 


آخرین وضعیت پذیرش آسیا تک برای عرضه اولیه سهام

درگاهی با اشاره به اینکه  شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در صدر عرضه های بورس قرار دارند ، درباره شرکت انتقال داده‌های آسیا تک هم به بورس پرس گفت: این شرکت با سرمایه 30 میلیارد تومانی و با بیش از 800  و 100 عاملیت اصلی فروش و پشتیبان و فنی همکاری، از دیگر شرکت‌های مطرح در  زمینه ارائه خدمات نوین IT است که با بهره مندی از پروانه های متعدد DSL، ADSL و FCP، MVNO و سایر پروانه‌ها در راستای ارائه خدمات جدید در سرتاسر کشور می کوشد.

وی ادامه داد: درخواست پذیرش این شرکت هم که دوم اردیبهشت سال جاری در هیئت پذیرش بورس مطرح و مورد موافقت قرار گرفته و مدارک لازم برای ثبت به عنوان شرکت سهامی عام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را هم تکمیل کرده است. بنابراین با نهایی شدن امیدنامه،  امکان درج در فهرست نرخ‌های بورس در آینده نزدیک را دارد و پس از آن با  افشای اطلاعات در کدال، از گزینه های عرضه اولیه سهام در بورس خواهد بود.

 

شروط عرضه اولیه پرداخت الکترونیک سامان

مدیر پذیرش بورس تهران به دیگر شرکت صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه 180 میلیارد تومانی و با مالکیت بانک سامان هم در جلسه سوم تیر سال جاری در بورس پذیرفته شده و از شرکت‌های برتر در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک در کشور است.

درگاهی ادامه داد: این شرکت با نماد "سپ"، با بهره مندی از 40 شعبه و نمایندگی در سرتاسر کشور و مالکیت 650 هزار دستگاه کارتخوان و پشتیبانی 24 ساعته از شرکت‌های معتبر حوزه PSP است.به گفته وی شرکت پرداخت الکترونیک هم پس از ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان شرکت سهامی عام و احراز شرایط پذیرش، قابلیت درج در بورس و عرضه اولیه سهام را خواهد داشت.//بورس پرس

برچسب ها: ,,,,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان