کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

تولید 20 میلیون محصول در شرکت هلدینگ خلیج‌فارس / اجرای پروژه 3 میلیارد دلاری بیدبلند 2 / ... 31 فروردین94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه

تولید 20 میلیون محصول در شرکت هلدینگ خلیج‌فارس /  اجرای پروژه 3 میلیارد دلاری بیدبلند 2 / ... 31 فروردین94


نژاد سلیم از آغاز اجرای پالایشگاه بیدبلند 2 به ظرفیت 330 هزار مترمکعب خبر داد و گفت: با ابلاغیه وزارت نفت عملیات اجرایی این طرح به زودی شروع می‌شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران عادل ن‍ژاد سلیم مدیر عامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های این شرکت در سال‌جاری گفت: ما در سال‌جاری برنامه‌های استراتژیک را مانند سال‌های گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان تولید این شرکت 5.18 میلیون تن بوده که افزایش 1.5 میلیون تنی را نسبت به سال 92 نشان می‌دهد.

نژاد سلیم تاکید کرد: این شرکت هر ساله بر اساس برنامه از پیش تعیین شده باید 60 درصد از ظرفیت اسمی خود را افزایش دهد که در سال جاری میزان تولید این شرکت 20 میلیون تن خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در زمینه پروژه های جدید گفت: این شرکت پروژه بید بلند 2 که طرح استراتژی است با ابلاغ وازارت نفت به زودی مراحل اجرایی آن را آغاز می‌کند که برای اجرای این طرح حدود 3 میلیارد دلار اعتبار اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بید بلند 2 مرحله نخست آن حدود 330 هزار مترمکعب است عملیات اجرایی آن به زودی شروع می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده با ظرفیت کامل راه‌اندازی شود.

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان