کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

🔶تازه های بازاردیجیتال؛با مشخصات و ویژگیهای منحصربفرد سیستم عامل جدیدگوگل"اندروید P"آشنا شوید؛اعلام زمان عرضه گلکسی ایکس سامسونگ

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه


>>تازه های بازار دیجیتال؛

>>>با مشخصات و ویژگیهای منحصر بفرد سیستم عامل جدید گوگل "اندروید P" آشنا شوید؛ زمان عرضه گلکسی ایکس سامسونگ مشخص شد


>> 6 ویژگی منحصر بغرد "اندروید P" سیستم عامل محبوب کدامست؟


وب سایت بورس نگار - اقتصاد دیجیتالی - شرکت گوگل به‌طور رسمی از جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید ملقب به اندروید P رونمایی کرد. شرکت گوگل در جریان رویداد Google I/ O ۲۰۱۸ از نسخه بتا و پیش‌نمایش دوم جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید، اندروید P، رونمایی کرد و به این ترتیب برخی از مشخصات و قابلیت‌های جدید آن نیز معرفی شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی که به اندروید P اضافه شده است و به‌طور آزمایشی برای برخی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته‌اند که عبارتند از:

1>>رابط کاربری: یکی از مهم‌ترین تغییرات ظاهری که در اندروید پی اضافه شده، رابط کاربری و افزودن ژست‌های حرکتی به آن است. رابط کاربری که شباهت بسیار زیادی به آی‌فون ۱۰ (ایکس) اپل دارد. نشانگر کوچکی برای آیکون خانه (home) در لبه پایینی رابط کاربری دیده می‌شود و با حرکت انگشت از لبه‌ پایین به سمت بالا، کاربر را به صفحه اصلی خانه هدایت خواهد کرد.


2>>سلامتی دیجیتال: قابلیت «سلامتی دیجیتال» در اندروید P به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نظارت و کنترل وضعیت سلامتی خود، از گوشی‌های هوشمند استفاده کمتری کنند و به این ترتیب، وضعیت سلامتی خود را بهبود ببخشند. این قابلیت با بررسی و تحلیل هوشمندانه دفعات باز و بسته کردن قفل گوشی، روشن و خاموش کردن صفحه نمایش گوشی، تعداد باز کردن اعلان و نوتیفیکشن‌های گوشی، مصرف باتری، مصرف اینترنت دیتا یا وای فای و بلوتوث، میزان تقریبی استفاده کاربران از گوشی هوشمندشان را تخمین زده و به آنها با نمایش نمودار دقیقی، هشدار بدهد که آنها به موبایل و اینترنت معتاد شده‌اند، بنابراین باید به فعالیت‌های بدنی، فیزیکی و همچنین سایر سرگرمی‌های سالم همچون کتاب‌خوانی، ورزش، پیاده‌روی، بیرون رفتن با دوستان و خانواده و ... بپردازند.


3>>اسلایس در اندروید پی: جدیدترین نسخه از اندروید بسیار هوشمندانه‌تر از نسخه‌های قبلی آن عمل خواهد کرد و با در اختیار قرار گذاشتن چند قابلیت، کاربران می‌توانند از تمام پتانسیل و قوای گوشی هوشمند خود بهره‌مند شوند.


4>>باتری تطبیقی: قابلیت باتری تطبیقی با بهره‌گیری از یادگیری ماشینی، نوع استفاده کاربران از گوشی را تشخیص داده و بر اساس همان الگو، طول مدت زمانی را که باتری گوشی شارژ نگه می‌دارد، افزایش قابل توجهی می‌دهد. گوگل مدعی شده است که مصرف باتری این گوشی با این قابلیت، حدودا ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.


5>>روشنایی خودکار و تطبیقی: هم اکنون بسیاری از گوشی‌های هوشمند با توجه به میزان نور موجود در محیط پیرامون کاربران، میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی آنها را تنظیم می‌کنند اما با این قابلیت جدید، گوشی با میزان نور ترجیحی شما آشنا می‌شود و طبق همان الگو، روشنایی نمایشگر موبایلتان را تنظیم می‌کند.


6>> چرخش صفحه به‌صورت دستی: یکی از آزاردهنده‌ترین ویژگی‌های اندروید، قابلیت چرخش خودکار صفحه نمایش بود که در صورت غیرفعال‌سازی، باید کاربران کرکره را از بالا به پایین کشیده تا گزینه چرخش خودکار را فعال کنند. از آن طرف هم در صورتی که چرخش خودکار فعال می‌شد، در مواقعی هم که نیازی به آن نبود، فعال شده و صفحه را می‌چرخانید. حالا با یک گزینه به‌صورت پیش‌فرض در نوار پایینی گوشی، کاربران به راحتی قادر خواهند بود تنها در مواقعی که می‌خواهند، چرخش صفحه را فعال کنند.// ايسنا


>>گلکسی ایکس اولین گوشی تاشوی سامسونگ چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟

 رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ می‌گوید گوشی پرچمدار جدید این شرکت که گلکسی ایکس نام دارد در آینده عرضه شده و تجربه کاربری جدیدی را به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را به عنوان گوشی‌های پرچمدار خود روانه بازار کرده. منابع مطلع می‌گویند گوشی تاشوی سامسونگ مجهز به دو نمایشگر OLED جداگانه و لمسی خواهد بود. این دو نمایشگر در صورت باز کردن گوشی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک نمایشگر بزرگ را تشکیل می‌دهند که موجب می‌شود گلکسی ایکس به شکل یک تبلت قابل استفاده باشد. ابعاد این نمایشگر در صورت بازشدن کامل ۳/ ۷ اینچ خواهد بود. این اولین بار است که یکی از مدیران ارشد سامسونگ به‌طور رسمی جزئیاتی را در مورد عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشو اعلام می‌کند. کوه در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از او در مورد زمان عرضه گوشی گلکسی ایکس پرسیدند، گفت: گاهی اوقات من نمی‌شنوم. گوش‌های من خیلی خوب نیستند. سامسونگ در سال ۲۰۱۶ اختراع خاصی را در مورد طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند دارای نمایشگر تاشو ثبت کرده بود. سامسونگ تنها شرکتی نیست که در اندیشه عرضه چنین گوشی است و گفته می‌شود اپل هم احتمالا در سال آینده میلادی یک گوشی دارای نمایشگر تاشو عرضه خواهد کرد//ایسنا//22اردیبهشت97

برچسب ها: ,,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان