کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

جدیدترین خبرها از شرکتهای بورسی >>> در بورس تهران چه شایعاتی شنیده می شود؟؟ / 24 خرداد 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه


جدیدترین خبرها از شرکتهای بورسی >>> در بورس تهران چه شایعاتی شنیده می شود؟؟  / 24 خرداد 94
 

 

«پکرمان»:در صورت موافقت صندوق ذخیره ارزی با درخواست شرکت برای شناسایی زیان تسعیر ارز بابت وام ۳۲ میلیون یورویی این شرکت با افزایش سود انباشته ۶۰ میلیارد تومانی رو به رو خواهد شد.

«وسدید»:قرارداد ساخت ۵ دستگاه دکل حفاری میان کنسرسیوم نفت و گاز رضوی و گروه سدید به امضا طرفین رسید. مبلغ این قرارداد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار می باشد و شرکت باید ۴۸ ماهه به تعهدات خود در ساخت دکل عمل کند.

«آکنتور»:این سهم قصد فروش ملکی را دارد و همچنین آکنتور به ازای هر سهم هزار تومان از دولت طلب دارد.

«ثعمرا» :شنیده ها حکایت از تحقق فروش واحدهای مسکونی و اداری باقیمانده از بودجه ۹۳ این سهم در سال مالی جاری و تعدیل مثبت سود هر سهم تا ۶۰۰ ریال را دارد.

«مبین» :شنیده ها از برنامه افزایش خدمات یوتیلیتی و رشد سود آوری در سال جاری این نماد حکایت دارند.

«کروی» :زمزمه هایی از اجرای حکم دادگاه مبنی بر تحویل خاک روی معوق از تهیه و تولید مواد معدنی به کروی در هفته جاری و همچنین آغاز بهره برداری از معدن مهدی آباد تا چند ماه آینده به گوش میرسد.

«غپاک» :غپاک در نظر دارد افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی دهد. ۱۰۰ درصد از این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی ماشین آلات و تجهیزات شرکت و ۱۰۰ درصد دیگر از محل مطالبات و آورده نقدی می باشد.

«سیمان» :پیشنهاد تولید کنندگان سیمان در مورد افزایش قیمت تولیداتشان در دو سناریو تهیه شده که به وزارت صنعت ارائه خواهد شد.

صندوق ها:به کارگزاری ها اعلام شده که چنانچه تعدد صندوق سرمایه گذاری دارند آنها را ادغام کنند.

ایران خودرو :تمام تعهدات گروه ایران خودرو در خصوص خودروهای دنا و تندر ۹۰ تا انتهای تیر ماه پایان خواهد یافت و این شرکت دیگر هیچ تعهد معوقی نخواهد داشت.

نفت سپاهان :خسارت آتش سوزی اعم از دارایی های ثابت و موجودی های سهم در حساب های قابل دریافت شرکت بیمه پارسیان منعکس شده و پی گیری جهت اخذ مابه تفاوت خسارت در حال انجام است.

سایپا دیزل :تولید محصولات رنو در برنامه کاری سال جاری شرکت سایپا دیزل قرار گرفته است لذا در این راستا پیش فروش کامیون های رنو میدلام در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد.

«غصینو» :این شرکت که سهامدار عمده شرکت قاسم ایران است، پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را دارد. افزایش سرمایه قرار است در دو مرحله و از محل سود انباشته انجام شود.

گروه حمل و نقل :ایران برای ایجاد خطوط جدید حمل و نقل تجاری از طریق دریای خزر و رساندن بارهای تجاری به روسیه در حال تدارک است. رفت و آمد هوایی بین ایران و آستراخان هم برقرار خواهد شد.

«وعسکر» :شنیده ها از افزایش ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه این موسسه و رسیدن رقم کل به ۸۰۰ میلیارد تومان حکایت دارند که بخشی از این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و بخش دیگر آن از محل آورده نقدی سهامداران صورت خواهد پذیرفت.

سازمان بورس :تدوین دستورالعمل سهام خزانه در دستور کار سازمان بورس قرار گرفته است که تا هفته آینده این دستورالعمل آماده و برای تصویب به شورای عالی بورس ارجاع داده خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از اکوسنتر ‌امروز برخی از سهام بازار سرمایه شایعاتی را به همراه داشتند که شرح این شایعات در ملاحظه نمودید.

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان