کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> خریداران پرقدرت چه زمانی وارد بازار می شوند؟؟

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


 

بورس تهران از نگاه بورس نگار >>> خریداران پرقدرت چه زمانی وارد بازار می شوند؟؟

 

 

 


نگاهی به بازار شنبه 30 خرداد 94 بورس از نگاه بورس نگار >>> از نبود خریداران قدرتمند تا قدرت نمایی نوسانگیران!!


وب سایت بورس نگار - نگاهی به بازار یکشنبه 17 خرداد 94 - امروز شاخص کل بورس تهران پس از رشد 1000 واحدی در روز چهارشنبه امروز نیز رشد 276 واحدی را تجربه کرد تا در نیمه بالایی کانال 63 هزار واحدی باقی بماند. البته در بازار امروز تعداد نمادهای منفی بیش از شرکت‌های مثبت بودند، اما اقبال بازار به شرکتهای بزرگ سبب شد تا شاخص منفی نشود.

موردی که امروز بوضوح در بازار قابل مشاهده بود عدم حضور بزرگان در خرید سهام شرکتها بود بنظر میرسد هنوز بزرگان بازار متقاعد به تزریق نقدینگی پارک شده شان به بازار سهام نگرفته باشند و منتظر فرصتی هستند تا با اطمینان وارد شوند همین عامل باعث شد تا شرایط بازار امروز برای نوسانگیران و معامله گران کوتاه مدت مساعد شود و این گروه در غیاب خریداران پرقدرت، توانستند اندک صف های خرید باقیمانده از روز چهارشنبه را به تعادل رسانده و برخی را حتی به منفی هم برسانند و علیرغم خریداران خوبی که در بازار وجود داشت ولی بدلیل پرحجم نبودن باعث متعادل شدن بیشتر نمادها بودیم.

هر چند شوک روز چهارشنبه صحبتهای مثبت جان کری هم بنظر میرسید اثر خود را از دست داده بود ولی نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که چه بخواهیم و چه نخواهیم این روند تا تعیین تکلیف نهایی مذاکرات در روز 30 ژوئن ادامه خواهد داشت و بازار به هر خبر مثبت و منفی ای سریعا واکنش نشان خواهد داد و البته امیدواریم سرانجام این مذاکرات با پایانی خوش برای سهامداران خسته بورس تهران همراه شود.
 
 
امروز در گروه پالایشی محمد معتمد رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس گفت در حال حاضر سازمان بورس در انتظار نتیجه جلسه‌ای است که امروز مدیران شرکت‌های پالایشی با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به منظور مشخص شدن ابهام‌ها خواهند داشت. در صورت اعلام نتیجه این جلسه چنانچه شرکت‌های پالایشی به طور مستقیم اقدام به شفاف‌سازی گزارش‌های مالی خود کنند، نمادهای معاملاتی این گروه آماده بازگشایی خواهند شد، در غیر این صورت سازمان بورس به طور مستقیم با انتشار اعلامیه شفاف‌سازی اقدام به بازگشایی نماد معاملاتی پالایشی‌ها پس از حصول نتیجه جلسه امروز خواهد کرد.

البته تا لحظه نگارش این متن هنوز خبری از چند و چون این نشست منتشر نشده است.

موفق و پیروز باشید / وب سایت بورس نگار http://boursenegar.ir

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان