کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

دقایقی پیش >>> گزارش تمام شرکتهای پالایشی منتشر شد ... / 26 اسفند 93

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


دقایقی پیش >>>  گزارش تمام شرکتهای پالایشی منتشر شد ... / 26اسقند 93

 


لحظاتی پیش گزارش مالی شرکت های پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت تبریز پالايش نفت اصفهان  پالايش نفت لاوان پالايش نفت شيراز بر روی سایت اطلاع رسانی کدال نشست...

 

 این شرکت ها درحالی اقدام به ارائه اطلاعات بر روی سایت کدال نمودند که شرکت پالایش نفت بندر عباس با چهار فرض و شرکت پالایش نفت تبریز با دو فرض اقدام به ارسال اطلاعات مالی خود نموده اند.

بنا بر این گزارش شرکت پالایش نفت تهران در حالی با سرمایه جدید 3.680.302 میلیون ریالی سود 527 ریالی به ازای هر سهم را اعلام نموده که در 9 ماهه سال 93 موفق به پوشش 304 ریالی به ازای هر سهم شده است.

بر این اساس پیش بینی عملکرد سال مالی 93 این شرکت در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل حاکی از کاهش 60 درصدی سود خالص این شرکت می باشد.

همچنین شرکت پالایش نفت بندر عباس طی ارائه 4 پیش فرض اقدام به انتشار اطلاعات نموده به طوری که این شرکت قیمت های اعلام شده پلاتز قبل از کسر 26 درصد سهم صندوق توسعه ملی را 964 ریال و قیمت های اعلام شده پلاتز پس از کسر 26 درصد سهم صندوق توسعه ملی را 652 ریال اعلام کرده است، همچنین این شرکت سود خود بر مبنای قیمت های اعلام شده پالایش و پخش قبل از کسر 26 درصد سهم صندوق توسعه ملی 713 ریال و پس از کسر 26 درصد ذکر شده 417 ریال اعلام کرده است.

شبریز نیز سود خود را بر اساس نرخ های ارسالی پالایش و پخش 334 ریال و بر اساس نرخ های ادعایی  2418 ریال اعلام نموده است./ بورس نیوز

 

برچسب ها:

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان