کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

جدیدترین خبرها از تعداد آمار کشته شدگان فاجعه منا >>> آغاز برگشت اجساد جان‌باختگان فاجعه منا؛ تعدادقطعی کشته شدگان ایران چندنفر است؟//14مهر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه

 

جدیدترین خبرها از تعداد کشته شدگان فاجعه منا >>> آغاز شناسایی اجساد جان‌باختگان فاجعه منا درکانتینرهای عربستان // مهر 94

رئیس ستاد عملیات حج ۹۴ با تشریح آخرین وضعیت حجاج گفت:۱۲ نفر از مجروحان امشب به کشور باز می‌گردند و آنهایی که نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند در بدو ورود به بیمارستان منتقل می‌شوند. حمید محمدی رئیس ستاد عملیات حج 94 گفت:‌ تعداد مجروحین تا دیروز 46 نفر بود که اکنون 30 نفر از آنها در بیمارستان‌ها باقی مانده‌اند. 296 نفر از زائران مفقود هستند که همکاران ما در حال جستجو برای یافتن آنان هستند. به گزارش فارس، وی تعداد جان‌باختگان فاجعه منا را تاکنون 169 نفر اعلام کرد و افزود:‌ امیدواریم کار شناسایی و ارسال اجساد فردا نهایی شود و با پرواز ویژه به کشور انتقال پیدا کند. محمدی تصریح کرد: کار شناسایی اجساد در کانتینرهای عربستان از ساعتی پیش آغاز شده و در بخش‌های دیگر خبری اطلاع‌رسانی خواهد شد. رئیس ستاد عملیات حج 94 در خصوص زمان ارائه آمار نهایی از جان‌باختگان فاجعه منا گفت: با توجه به کثرت جان‌باختگان و محدودیت‌های ناشی از گستردگی فاجعه، تأخیر و کندی در شناسایی و اعلام آمار صورت گرفته است و از آنجا که ما باید برای شناسایی اجساد تمام کانتینرها را بررسی کنیم کاری زمان‌بر است و اعلام زمان دقیق امکان‌پذیر نیست.

جدیدترین آمار از جانباختگان حادثه حجاح // 8 مهر 94

  در تازه ترین آمار منتشره ازتعداد جانباختگان این حادثه تعداد جان باختگان ایرانی حادثه جمرات روز عید قربان تاکنون 239 نفر گزارش شده است.

آمار جدید و وحشتناک از تعداد کشته های منا  // 9 مهر 94
نوذر شفیعی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تسلیت درگذشت حجاج در رمی جمرات گفت این حادثه این فرضیه را به اثبات رساند که خاندان آل سعود شایستگی مدیریت حرمین شریفین را ندارند.وی ادامه داد: آنها هنوز انکار می‌کنند که فاجعه‌ای رخ داده است و همچنان بر عدد 700 نفر برای جانباختگان تاکید دارد این در حالی است که به نظر می‌رسد تعداد جانباختگان به بیش از 7 هزار نفر برسد.

آخرین آمار از کشته شدگان حجاج ایرانی از 464 تن گذشت // 10 مهر 94
علی جنتی در مجلس یادبود یک جان باخته اهل بناب آذربایجان شرقی در حادثه مکه گفت: امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج به عربستان سعودی اعزام شدند که بر اساس آخرین آمار 464 تن از حجاج ایرانی در فاجعه روز پنجشنبه دوم مهرماه در سرزمین منا جان خود را از دست دادند

++++++++++++++

بیشترین قربانیان فاجعه منا از کدام شهر بود؟ // 11 مهر 94
ایرنا نوشت: براساس آمار تفکیکی از مجموع 465 نفر جانباختگان ایرانی فاجعه منا، استان خراسان رضوی با 85 کشته و شهرستان نیشابور با 51 نفر، بیشترین تعداد قربانیان این فاجعه را داشته‌اند.

++++++++++++++

آمار قطعی کشته شدگان ایرانی چند نفر است؟ // 13 مهر 94
 حسین امیر عبداللهیان عصر یکشنبه در حاشیه مراسم ترحیم جان باختگان فاجعه منا این مطلب را در پاسخ به این پرسش که آخرین آمار ورود قربانیان کشورمان در حادثه منا چه زمانی خواهد بود بیان کرد. به گزارش ایرنا وی درباره تازه ترین اطلاعات از وضعیت مفقودان و مصدومان این حادثه نیز گفت: هیچ چیزی بیشتر از آمار قبلی اعلام نشده و بعید است اعداد و ارقام اعلامی در خصوص حادثه دیدگان کشورمان افزایش یابد. امیر عبداللهیان تصریح کرد: در خصوص آمارهای اعلام شده اقای اوحدی اطلاعات کامل تری را در اختیار دارد و اخبار اعلام شده از سوی وی کامل و نهایی است. امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان سعودی شدند که از این تعداد در روز عید قربان، 465 زائر حین مراسم رمی جمرات بر اثر بی کفایتی مسوولان سعودی به لقاالله پیوستند.

فردا؛انتقال پیکر۸۲تن ازجانباختگان‌منا // 13 مهر 94
هواپیمای کارگو (باری) ایرلاین سعودی که حامل پیکر حجاج جانباخته ایرانی فاجعه منا است، ساعت 04:30 صبح روز سه‌شنبه 14 مهرماه، وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود.
  به گزارش فارس البته طبق اعلام معاون امور حج سازمان حج و زیارت‌ هنوز همه اجساد 464 جانباخته ایرانی فاجعه منا، تحویل ‌نشده است؛ بنا به گفته محمدی، تاکنون 30 هزار زائر ایرانی در مکه ‌‌و 15 هزار زائر ایرانی در مدینه‌ هستند‌ اعزام زائران مدینه بعد تا 18 مهرماه ادامه دارد.
 همه زائران ایرانی تا تاریخ 25 مهرماه به کشور‌ ایران باز می‌گردند؛ پروازهای برگشت حجاج تا 25 مهرماه 94 ادامه خواهد داشت و شامل 218 پرواز خواهد بود.

سومین گروه از شهدای منا وارد کشور شد // 14 مهر94
 امروز (سه‌شنبه) پیکرهای حدود ٩٠ جان‌باخته فاجعه منا به ایران منتقل شد که این سومین گروه از شهدای منا است که وارد کشور می‌شود...

جهت اطلاع از آخرین خبرهای مرتبط با فاجعه منا کلیک نمائید...

 

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان