کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> "کراس‌اوور H30" آغاز پیش فروش"کراس‌ اوور"دومین خودروی شاسی بلند ایران خودرو >>>مشخصات و قیمت "کراس‌اوور" چگونه است؟// 4 اردیبهشت95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

>> "کراس‌اوور H30" آغاز پیش فروش"کراس‌اوور"دومین خودروی شاسی بلند چینی ایران خودرو

>>> ایرانخودرو "کراس‌اوور H30" را چند میلیون می فروشد؟

 

وب سایت بورس نگار - بزرگترین خودروساز کشور از روز یکشنبه، پنجم اردیبهشت پیش‌فروش کراس‌اوور 44 میلیون تومانی خود را آغاز می‌کند تا از این طریق با دیگر خودروسازان چینی‌ساز کشور رقابت کند...

 


جدیدترین خبرهای بازار خودرو - چینی‌ها با همدستی ایران خودرو، کراس اوور H30 که محصولی از شرکت دانگ‌فنگ چین است را با قیمت 44 میلیون تومانی عرضه می کنند تا با این دامپینگ بتوانند بخشی بازار دیگر خودروسازان چینی کشور را از آن خود کنند.


آمار تولید خودرو در سال 94 نشان می‌‌دهد که چینی ها در سال گذشته حدود 80 هزار دستگاه انواع سواری را در ایران به تولید رسانده‌اند که این رقم حدود 10 درصد کل خودروهای سواری تولید شده در کشور را شامل می‌شود.


ایران‌خودرو نیز سال گذشته با رونمایی از خودرو شاسی بلند هایما در نمایشگاه خودرو مشهد اعلام کرد که قصد دارد 5 درصد از تولیدات خود را به مونتاژ خودروهای چینی اختصاص دهد. از این رو پیش فروش کراس اوور H30 را از روز یکشنبه آغاز می‌کند تا شاید با توجه به قیمت پایین آن نسبت به سایر مدل‌های مشابه چینی بتواند تعداد قابل توجهی از این خودرو را به فروش رسانده و بخشی از نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کند//اقتصادنیوز


مشخصات کراس اوور H30
دانگ فنگ H30 کراس، خودروی کراس اوور (شاسی‌بلند شهری) است که به زودی در خیابان‌های ایران تردد خواهد کرد. این خودروی چینی قرار است در بازار شاسی‌بلندها و کراس اوورها با خودروهای موجود که بیشترشان کره‌ای و چینی هستند رقابت کند.


این خودرو قرار است به زودی پیش فروش شود و از مردادماه به بازار ارائه شود. اچ۳۰ کراس توسط ایران خودرو به بازار عرضه خواهد شد. اما این خودرو چه مشخصاتی دارد.؟
خودروی H30 کراس از پیشرانه TU5 با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی  به همراه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد. این خودروی شاسی بلند شهری دارای ۱۰۵ اسب بخار توان خروجی در ۵۷۵۰ دور در دقیقه است. H30 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.


طول این کراس اور چینی ۴۳۵۱ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۶۰ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۵۲۸ میلی‌متر است. وزن خالص H30 کراس ۱۲۳۰ کیلوگرم است. اچ۳۰ کراس حجم باک بنزین ۵۱ لیتری دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۰۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۲.۵ ثانیه، تا حداکثر  ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد. جعبه دنده این خودرو نیز خودکار است.


این خودرو دارای آپشن‌هایی مانند: سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی، آینه‌های جانبی دارای سیستم گرمایش، روکش چرمی غربیلک فرمان، سنسور کمکی پارک، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، صندلی عقب تاشو، کامپیوتر سفری و فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای فرمان اشاره کرد.

+++ خبرهای مرتبط >>> پیشنهاد می شود مطالب زیر را نیز بخوانید:

>> بیژن زاهدی‌فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان قیمت شاسی بلند جدید "هایما" را اعلام کرد
>> مزایای «ساندرو» خودروی هاچ بک محصول مشترک رنو و پارس خودرو
>> "هایما" رونمایی از خودروی شاسی بلند جدید هایما اس 7 ایران خودرو +تصاویر
>> خودروی "کوئید" جایگزین پراید؛ خودروهای رنو سیمبل، داستر، ساندرو، کیلیو و کپچر در ایران  
>> رونمایی از نسل جدید ال ‌90 ؛ رنو سیمبول +تصاویر

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان