کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

جدیدترین خبرها از حامی مالی جدید پرسپولیس >>> شرکت امین سیمای کیش برای پرسپولیس اسپانسر می آورد؟ // 10 مهر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


جدیدترین خبرها از حامی مالی جدید پرسپولیس

>>> شرکت امین سیمای کیش برای پرسپولیس اسپانسر می آورد؟ // 10 مهر94


پس از کش و قوس‌های زیاد و مذاکرات متعدد به نظر می‌رسد کار توافق با اسپانسر جدید برای باشگاه پرسپولیس در حال نهایی شدن است. در حالی که این باشگاه در بازی مقابل تراکتور‌سازی تبلیغ شرکت همراه اول را روی پیراهن خود داشت و گفته می‌شد تا آخر فصل همین شرکت اسپانسر سرخ‌ها است، اما سرپرست این باشگاه دیروز حرف جدیدی درخصوص اسپانسر باشگاه زد.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام علی‌اکبر طاهری، شرکت امین سیمای کیش با باشگاه پرسپولیس همکاری کرده و شرکت‌های مختلف را برای اسپانسری به این باشگاه معرفی می‌کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس   در مورد اینکه میزان همکاری باشگاه با اسپانسر جدید به چه مدت است، تصریح کرد: نمی‌خواهیم به بحث اسپانسر ورود کنیم. همیشه اینطور به نظر می‌ رسد که یک نفر می‌آید پول می‌دهد و اسپانسر می‌شود. ما می‌خواهیم فضایی شود که همکاری ما هم شکل بگیرد و برای درآمدزایی شکل بگیرد. این همکاری برای ۲ سال است که در صورت شکل گرفتن تعهدات ۲ سال تمدید می‌شود شرکت همراه اول در این شرایط یکی از شرکت‌هایی است که با ما همکاری می‌کند و فضای پیامکی را هم به وجود آورده است.

طاهری در مورد اینکه همراه اول چه مقدار از هزینه‌ها را تامین می‌کند، گفت: همراه اول یکی از شرکت‌هایی است که با ما همکاری دارد. شرکت‌های دیگر هم می‌توانند با ما همکاری کنند. ما سهم خود را از این مورد می‌گیریم. این یک همکاری مشترک است. برخی فکر می‌کنند همراه اول یا شرکت ایکس اسپانسر ما است. شرکت‌های دیگر هم می‌توانند با ما همکاری کنند.

 

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان