کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

سعید موحدی معاون اقتصادی گروه بهمن برنامه هاي سال 94 شرکت تشريح كرد >>> هلدینگ بهمن در راه است ... / 16 فروردین 94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


سعید موحدی معاون اقتصادی گروه بهمن برنامه هاي سال 94 شرکت تشريح كرد >>> هلدینگ بهمن در راه است/ 16 فروردین 94


در گروه خودرویی معاون اقتصادی گروه بهمن برنامه هاي سال 94 این شرکت را تشریح کرد و از عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام بهمن دیزل در روزهای آینده خبر داد و سایر برنامه‌های جدید گروه بهمن را بیان کرد.

 سعید موحدی، در پاسخ به این سوال که آیا گروه بهمن برنامه‌هایی برای مشارکت با سرمایه گذاران خارجی دارد یا خیر، توضیح داد: گروه بهمن در حالی تحت شرایط تحریم موفق به جلب مشارکت یک شرکت چینی شده که برنامه همکاری با یکی، دو شریک خارجی و ترجیحا اروپایی را هم مدنظر دارد.

 موحدی ادامه داد: نوع شراکت و همکاری با حداقل یک شریک اروپایی درحال بررسی است و بسته به فضای سرمایه‌گذاری، اقداماتی انجام خواهد شد. وی در رابطه با آخرین وضعیت افزایش سرمایه گروه بهمن و تغییر اساسنامه هم گفت: درخواست مجوز افزایش سرمایه حدود 100 درصدی بعد از تایید حسابرس به سازمان بورس ارائه می‌شود تا سرمایه اسمی شرکت از دو محل آورده نقدی و سود انباشته از 507 میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان برسد. وی افزود: برنامه تغییر ساختار شرکت و تبدیل شدن به شرکتی هلدینگ هم تا یکی دو هفته آینده به سازمان بورس ارائه خواهد شد.

 موحدی در مورد عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت بهمن دیزل هم خاطر‌نشان کرد: مقدمات این عرضه فراهم شده و هفته آینده جلسه معارفه‌ای برگزار می‌شود تا در اولین فرصت و حداکثر تا هفته اول اردیبهشت 100 میلیون سهم آن در بازار اول فرابورس عرضه اولیه شود.

 

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان