کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

انتشار بیانیه جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درمورد فعالیتهای اتمی ایران // 25 مهر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


انتشار بیانیه جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درمورد فعالیتهای اتمی ایران  // 25 مهر94
 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تا بازه زمانی منتهی به 15 اکتبر 2015 (تا امروز) همه اقدامات مندرج در نقشه راه شفاف سازی مسائل مربوط به برنامه اتمی ایران که از گذشته و حال باقی مانده بود، به صورت کامل انجام شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای از همکاری کامل ایران با بازرسان این نهاد بین‌المللی برای حل سوءظن‌های غرب به ابعاد نظامی احتمالی برنامه اتمی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

در این بیانیه آمده است: تا بازه زمانی منتهی به 15 اکتبر 2015 (تا امروز) همه اقدامات مندرج در نقشه راه شفاف سازی مسائل مربوط به برنامه اتمی ایران که از گذشته و حال باقی مانده بود، به صورت کامل انجام شده است. بحث پی‌ام‌دی یا همان گذشته نظامی احتمالی یکی از نقاط اختلاف جدی مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران و غرب بود.

به گزارش ایسنا، حالا آژانس می‌گوید که ایران تا امروز هر کاری که باید برای «شفاف‌سازی» در این خصوص انجام می‌داد، انجام داده است. در ادامه گزارش امروز آژانس آمده است: تا 15 دسامبر (24 آذر) مدیر کل آژانس، حاصل ارزیابی نهایی خود از حل همه مسائل باقی‌مانده را به نحوی که در ضمیمه گزارش سال 2011 مدیرکل آمده، برای اقدام به شورای حکام تقدیم می‌دارد.

 

برچسب ها: ,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان