کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

خبري مهم براي سهامداران بانک دی >>> بانک دی افزایش سرمایه می دهد؛ تقدیر دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی از روابط عمومی بانک / 21 آذر94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 5 دقيقه

+ ++ +++
خبري مهم براي سهامداران بانک دی >>> بانک دی افزایش سرمایه می دهد؛

تقدیر دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی از روابط عمومی این بانک / 21 آذر94
 

وب سایت بورس نگار - مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی با دستور جلسه اتخاذ تصمیم در زمینه افزایش سرمایه در روز ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.


 وب سایت بورس نگار - در اطلاعیه‌ای که به همین منظور منتشر شده از  کلیه سهامداران یا نمایندگان قانونی و تام الاختیار آنان دعوت شده است در این جلسه حضور یابند. این جلسه ساعت 10 صبح روز دوشنبه 30 آذر ماه 1394 در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به چهارراه پارک وی، شماره 2672 تشکیل خواهد شد.
کارت ورود به مجمع نیز از ساعت 8 الی 15 روزهای 28 و 29 آذر  در محل ساختمان مرکزی بانک واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، روبروی جام جم، نبش کوچه پروین، پلاک 45، اداره امور سهامداران و یا یک ساعت قبل از شروع جلسه در محل برگزاری مجمع با ارائه کارت شناسائی معتبر، وکالتنامه رسمی(برای نمایندگان اشخاص حقیقی) و معرفی‌نامه (برای نمایندگان اشخاص حقوقی) توزیع خواهد شد


+
++
+++
تقدیر دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی از روابط عمومی بانک دی
دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی با تقدیر از فعالیت‌هایی که در روابط عمومی بانک انجام می‌شود، گفت: همکاران ما در اداره کل روابط عمومی دلسوزانه در تلاش هستند و این بخش در مسیر سرآمدی قرار دارد.


دکتر احمد شفیع‌زاده در جمع همیاران روابط عمومی تصریح کرد: یکی از جایگاه‌هایی که برای ما بسیار مهم است، تقویت سرآمدی روابط عمومی و مسئولیت‌هایی است که بر عهده این بخش قرار دارد و می‌توان این جایگاه را با تلاش جمعی در سازمان ارتقاء داد.
وی افزود: روابط عمومی با همکاری شما می‌تواند در ارائه یک تصویر زنده، با نشاط، فعال، موثر، خلاق و مبتکر از بانک موثر باشد و مجموعه را به گونه‌ای ترسیم کند که فضای مناسب و مثبتی در ذهن همه همکاران نقش ببندد. همیاران روابط عمومی هم با توزیع جغرافیایی مناسبی که دارند به هم‌پیوستگی و گسترش ارتباطات مناسب در بانک کمک کنند تا انرژی مثبت در کل مجموعه بانک منتشر شود.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه اکنون در همه واحدها و معاونت‌های بانک برنامه‌ها و فعالیت‌های مهمی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وقتی فضای ذهنی مثبتی در بین کارکنان وجود داشته باشد و آنها منشا انرژی مثبت باشند این نشاط سازمانی به مشتریان نیز منتقل شده و همه از آن بهره خواهند گرفت.
شفیع‌زاده با بیان اینکه بانک دی جوان است و امیدواری زیادی به انجام تحول از سوی نیروهای جوان و توانمند خود دارد، گفت: هر چند انتظار می‌رود کارهای بزرگ را بانک‌های بزرگ و با قدمت انجام دهند اما با وجود احترامی که برای این بانک‌ها داریم معتقدیم که منشاء بسیاری از تحولات در سیستم بانکی جوانان بوده‌اند چرا که آنها از قید و بندهای دست و پا گیر دورند و راحت‌تر می‌توانند منشا پیشرفت باشند.
وی همیار روابط عمومی بودن را یک مسئولیت داوطلبانه دانست و ادامه داد: موفقیت بانک متعلق به شماست و این شما هستید که آینده آن را می‌سازید، بالنده می‌کنید و در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهید. امروز برآورد ما از وضعیت کلی بانک رضایت‌بخش است هر چند ممکن است کاستی‌ها و یا مشکلاتی وجود داشته باشد که طبیعی است اما در مجموع معدل و روند گزارش‌ها نشان می‌دهد که فعالیت‌های بانک رو به رشد بوده و مناسب ارزیابی می‌شود. ما هم امیدواریم این مسیر با توان شماها تداوم یابد.
در ادامه این مراسم ابراهیم صفرلکی ـ مدیرکل روابط عمومی بانک دی ـ با تقدیر از همراهی و همکاری همیاران شعب و ستاد با روابط عمومی به بیان کارکردهای حرفه‌ای روابط عمومی در سازمان‌ها پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که در یکی دو سال اخیر صورت گرفته اکنون شبکه‌ای از همکاران با عنوان همیار دور هم جمع شده‌اند که به جرات می‌توان گفت بزرگترین و قوی‌ترین شبکه ارتباطی در مجموعه بانک دی است.
وی یکی از مسئولیت‌های مهمی که بر عهده همیاران قرار گرفته است را برقراری ارتباط موثر با همکاران دانست و افزود: همیاران باید با ایجاد بستر مناسب ارتباطی هم کارکنان حوزه خود را در جریان اطلاع‌رسانی‌های بانک قرار دهند و هم زمینه را برای جلب رضایت مشتریان ایجاد کنند.
صفرلکی با اشاره به اهمیت حضور همیاران در شعب بانک تصریح کرد: با انتقال اخبار خوب، عملکرد مثبت و ارتباط صحیح با مشتری فضای مثبت شکل گرفته تقویت می‌شود و ضمن اینکه شعبه آکنده از انرژی مثبت می‌شود، مشتری هم حس خوبی را تجربه خواهد کرد.
در ادامه این مراسم جمشید قزوینیان ـ رییس اداره تبلیغات ـ و محسن مهدی‌زاده ـ رییس اداره خدمات نوین ـ به تشریح کمپین «هرکجا هستم باشم» پرداختند. این کمپین که سامانه هوشمند خدمات مالی بانک دی را معرفی می‌کند هم اکنون از طرق رسانه‌ها، فضای محیطی و شعب بانک دی در معرض دید مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
تشریح برنامه‌های ارتباطی بانک دی، شرح وظایف همیاران و ارائه نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از دیگر برنامه‌های این نشست بود که از سوی احسان بیگی ـ رییس اداره ارتباطات ـ و بهاره اسلام و علی‌رضا پورصمد همکاران روابط عمومی ارائه شد.
در پایان این نشست نیز علاوه بر تقدیر از همیارانی که در ارائه پیشنهادها و همکاری با روابط عمومی نقش موثر داشتند، حکم مسئولیت همیاران شعب استان تهران و ستاد مرکزی به آنها اهدا شد.//بنکر

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان