کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا سه شنبه چگونه خواهد بود؟؛ فاذر یکه تاز این روزهای بورس تهران // 14 دی94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> فاذر یکه تاز این روزهای بورس تهران  

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا سه شنبه چگونه خواهد بود؟ // 14 دی94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، در کنار حاشیه سازی های جدید عربستان در منطقه برای ایران و قطع رابطه برخی از کشورهای عربی با ایران، بورس تهران امروز نیز در ادامه روند مساعدش، شاهد معاملات مثبت و البته پرحجمی بود بطوریکه در برخی از گروه ها نظیر گروه حمل و نقل معاملات بسیار هیجانی، مثبت و با حجم بالا همراه بود بطوریکه در نماد مورد اقبال این روزهای بازار یعنی فاذر معاملات 47 میلیونی سهم در مثبت حداکثری انجام شد که این رقم نزدیک به 5 درصد کل سهام شرکت را شامل می شد فاذر که مقاومت 360 تومانی را پشت سر گذاشته درصورتیکه اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد با حجم معاملات امروز توانایی رسیدن به تارگتهای بالاتر از 400 را هم داراست امروز شركت كشاورزي بذركاران سپهر به جمع سهامداران بالای یک درصد فاذر اضافه شد نکته جالب درباره حقوقی های فاذر این است که شركت خبرگان تجارت البرز که در روز هفتم دی بیش از سه میلیون سهم این شرکت را بفروش رسانده بود امروز مجددا در قیمتهای بالاتر اقدام به خرید یک میلیون و سیصد هزار سهمی فاذر کرده است.


در سایر نمادها، اقبال به نمادهای گروه لبنی با انتشار خبرهایی در رابطه با نهایی شدن روند صادرات به روسیه که از یکماه گذشته مطرح شده بود سبب قفل شدن صفهای خرید در این گروه در روز جاری شد. در بازار امروز خبرهایی نیز پیرامون قطعی شدن تصمیم کاهش مجدد سود بانکی در جلسه آتی شورای پول و اعتبار منتشر شد. امروز خبرهای مثبتی نیز درباره قطعی بودن قرارداد خودروسازان با شرکتهای فرانسوی به گوش میرسید که می تواند بر شرکتهای این گروه برای فردا تاثیرگذار باشد .


برای فردا انتظار می رود بازار همچنان با هیجان در نمادهای گروه حمل و نقل مواجه باشد و اقبال به گروه لبنیات نیز تداوم داشته باشد و درصورتیکه بازار بتواند فردا عرضه معامله گران کوتاه مدت را در خودش هضم کند میتوان به تداوم روند رو به رشد شکل گرفته در گروه های غیرمرتبط به بازارهای جهانی امیدوار ماند... //
 //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>>>  بررسی تاثیر قطع رابطه ایران وعربستان برقیمت دلار و نرخ سایر ارزها
>>>  الگوی چینی براي رونق بازار مسکن
>>>  در مجمع وساخت سود نقدی 10 تومانی تقسیم شد

>>> جزئیات زمان و نحوه عرضه اولیه شتوکا در فرابورس

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان