کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین خبر داد >>> ارائه سبد محصولات جدید بانک قوامین // 16 دي94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین خبر داد >>> ارائه سبد محصولات جدید بانک قوامین // 16 دي94

 
باید تلاش نماییم با اراده و انسجام و یکپارچگی خود از دستاوردهای بانک قوامین محافظت و در راستای گستردگی حوزه فعالیت و کارآمدی هرچه بهتر آن تلاش نماییم.


  دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین که به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم و امام صادق (ع) در جمع کارکنان بانک سخن می گفت ؛ با بیان مطلب فوق افزود : بانک قوامین با میلیون ها مشتری خود سرمایه و  بازاری ارزشمند را در اختیار دارد و این خود بستر بسیار مناسبی است تا بتوان با اعتماد این سرمایه بزرگ ، دستاوردهای کنونی بانک را حفظ و زیرساخت های خود را بهره ور کنیم و پاسخ گوی خوبی برای ذینفعان بانک باشیم. که البته این موضوع نیازمند یکپارچگی و انسجام بین کلیه همکاران در تمامی زوایای کار بانک به ویژه در بخش فن آوری و ارتباطات بانک است که می تواند عامل متفاوت بودن بانک قوامین در بین همه ی بانک های کشور باشد ..
 مدیرعامل بانک قوامین در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های درونی اقتصاد کشور گفت : ما در محیط درونی بانک نیز باید ضمن استفاده از تمامی توانمندی ها و ظرفیت های درونی خود تلاش نماییم با طراحی محصولات جدید ارتباط با مشتریان را توسعه دهیم و نیازهای آنان را در بازار رقابتی کنونی پاسخ دهیم.
 وی همچنین با اشاره به این نکته که نباید از مقوله رونق اقتصادی غافل شویم خاطر نشان کرد: در حد توان خود و بانک قوامین نباید اجازه دهیم که ظرفیت خالی در اقتصاد کشور باقی بماند و این نیازمند بهره گیری و توجه به ظرفیت های درونی کشور و تلاش مداوم و بلند مدت است.
 دکتر نتاج در پایان از طرح ریزی و ارائه سبد محصولات جدید بانک مطابق با مولفه های بازار و نیاز مشتریان خبر داد و یادآور شد :طرح ریزی محصولات جدید بانک به عنوان نشانگر حرکت بانک به امید خدا در اوایل سال آینده عملیاتی و ابلاغ می گردد و از همه همکاران در سراسر کشور بخصوص بخش فن آوری انتظار می رود با همکاری و هماهنگی در اجرای سبد محصولات بانک مشارکت نمایند.
 مدیرعامل بانک هم چنین در سخنان خود به ضرورت توجه و به کارگیری آموزه های دینی مان در مدیریت تمامی ابعاد زندگی به ویژه در مدیریت سازمان تأکید و تصریح کرد : تفاوت دیدگاه مدیریتی ما با سایر مکاتب فکری در جهان این است که مولفه های فکری ما مزین به آموزه های دینی و میراث گرانبهای حضرت نبی اکرم (ص) و میراث های ایشان عنی ائمه اطهار و قرآن کریم است. پس باید تلاش کنیم تا این وجه تمایز را همواره در تمامی زوایای زندگیمان برجسته و اجرایی نماییم.

 

برچسب ها: ,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان