کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه است؟؛آیا فردا روز اعلام اجرای عملی برجام خواهد بود؟// 25 دی94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> آیا سرانجام فردا روز اعلام اجرای عملی برجام خواهد بود؟

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا شنبه چگونه خواهد بود؟ // 25 دی94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، هفته گذشته سهامداران بورس شاهد هفته ای با بازدهی مثبت بودند تا دومین هفته را بعد از دوسال رکود و سقوط با مثبت پشت سر بگذارند نکته مثبت و امیدوارکننده این روزهای بازار سهام ورود نقدینگی جدید به بازار است که در کنار خبرهای مثبت از نزدیکی زمان اجرای برجام سبب شده این امیدواری در بین سهامداران ایجاد شود که کم کم کف قیمتی سهام بالاتر بیاد و وضعیت عمومی قیمتها بهبود پیدا کند.  


قرار است فردا گزارش آژانس در مورد اقدامات ایران درباره تعهدات برجام منتشر شود که برای بازار و سهامداران بسیار مهم خواهد بود پیش از این گفته شده بود گزارش جمعه شب منتشر می شود. با توجه به صحبتهای مقامات، ایران تمامی تعهداتش را به انجام رسانده و حالا این آژانس است که باید مهر تائید آن را بزند نحوه مکالمات و مصاحبه های طرفین نشان از اعلام اجرای عملی برجام در روز آتی را دارد و خبرگزاری ها از آماده سازی مقر سازمان ملل برای برگزاری مراسمی با حضور وزرای ۱+۵، ظریف و موگرینی در ساعت ۱۴:۳۰ فردا به وقت تهران، خبر داده اند.


اما در اقتصادی داخلی اعلام خبر قطعی شدن نرخ خوراک پتروشیمی ها با 8.5 سنت بگوش می رسد هرچند جزئیات این خبرهنوز بصورت رسمی اعلام نشده ولی بنظر میرسد بعد از نزدیک به 10 ماه سرانجام نرخ خوراک تعیین تکلیف شده باشد چرا که در سایت دولت فقط به ذکر این جمله"فرمول پیشنهادی وزارت نفت برای تعیین قیمت فروش گاز طبیعی به عنوان خوراک واحدهای پتروشیمی از سوی معاون اول رییس جمهور مورد موافقت قرار گرفت و ابلاغ شد" اشاره شده است بهرحال باید منتظر اعلام این نرخ در روزهای آتی ماند. سفر رئیس جمهور چین به ایران و سفر روحانی به فرانسه نیز خبرهای خوشی برای فعالان اقتصادی به حساب می آید.


در اقتصاد جهانی، همچنان شاهد کاهش قیمت نفت هستیم هرچند رسیدن نفت اوپک به 25 دلار با توجه به خبرهای اجرای برجام و جو روانی ناشی از ورود حداقل 500 هزار بشکه نفت کشورمان به بازارها نیز در تشدید روند این سقوط بی تاثیر نبوده ولی رکود اقتصاد جهانی جدا از مسائل رفع تحریمهای ایران، اصلا حال و روز مساعدی ندارد و روند بازاهای جهانی نزولی است. با جمیع توضیحات بالا برای فردا انتظار بازاری مساعد را خواهیم داشت بخصوص برای سهام متتفع از رفع تحریمها و در صورتیکه شاخص بورس نیز بتواند با قدرت به 64 هزار وارد شود میتوان به عبور شاخص از مقاومت مهم پیش رویش در 64800 واحد امیدوارشد.//
  //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

>>> 
>>>  الگوی چینی براي رونق بازار مسکن
>>>  معرفی 40 شرکت بزرگ بازار سهام؛

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان