کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> روز رویایی و فراموش نشدنی سهامداران بورس با رشد سه درصدی شاخص// 6 بهمن94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>>  بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> روز رویایی و فراموش نشدنی سهامداران بورس بعد از 24 ماه سقوط و رکود

 +++++++++++++++++++++
 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> روز رویایی و فراموش نشدنی سهامداران بورس، بازار فردا چگونه خواهد بود؟ // 6 بهمن94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، در ادامه روند رو به رشد بازار امروز سهاداران بورس تهران شاهد رشد رویایی و استثنایی کل بازار بودند بطوریکه شاخص بورس با رشد بیش از 3 درصدی معادل 2142 واحد دو پله را امروز یکی کرد و از 68 هزار به مرز 71 هزار واحدی رسید بخصوص روند صعودی بازار با بازگشایی خساپا با 800 میلیون صف خرید تشدید شد تا روزی فراموش نشدنی برای سهامداران بورس رقم بخورد سهامدارانی که 24 ماه با سقوط و رکود دست و پنجه نرم کرده اند و صعود امروز بخش کوچکی از پاداش صبوری و ماندنشان در روزهای سخت بازار سرمایه است.


البته متاسفانه درحالی شاهد انتشار خبرهای رشد رویایی بورس در بخش های خبری و سایتهای مختلف غیربورسی هستیم که در زمان سقوط طولانی مدت بازار کسی سراغی از سهامداران خسته و ناامید نمی گرفت، امروز خطر حباب!! را نیز برخی سایتها فقط با چند روز رشد سهام سر می دهند درحالیکه این رشد چند روزه اخیر شاید یک دهم ضرر سهامداران صبور بورس را هم جبران نکرده باشد. نمی خواهیم مطلب را با این موارد به حاشیه ببریم پس درحال حاضر بجای این قبیل حرف و حدیثها، بهتر است نگاه همه ما به آینده باشد و البته همین نگاه به آینده است که پول های سرگردان و پرحجم را در روزهای اخیر به بورس آورده و خواهد آورد و نگاه ما به آینده بسیار خوشبینانه است. معمولا در روزهای خیلی مثبت مثل امروز و یا خیلی منفی مثل دو سه ماه قبل تحلیل بازار زیاد کارایی ندارد پس درباره بازار امروز زیاد وارد جزئیات نشده و فقط باید از آن لذت برد.


تجارب چندین ساله نشان داده پس از رشدهای بالای 4 رقمی شاخص در یک روز، در روز بعد عرضه ها افزایش داشته است ولی با توجه به انگیزه خریداران و نقدینگی های جدید وارد شده، برای بازار فردا انتظار جذب عرضه ها را داریم چرا که این بار بندهای دوازده ساله از اقتصاد کشور درحال بازگشایی است و روند کلی بازار صعودی است حتی اگر در این مسیر نیز وقفه های کوتاهی نیز ایجاد شود طبیعی است و استراحتی برای صعود دوباره خواهد بود چرا که آینده روشن است و آینده از آن ماست...
 //پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  نگاهی به تاریخچه روند مذاکرات هسته ای و تاثیر آن بر بورس
 >> اطلاعیه جدید و مهم بانک مرکزی درباره تعیین تکلیف موسسه ثامن الحجج
 >>  هزینه تولید هر بشکه نفت در ایران چقدر است؟

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان