کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

جديدترين جزئيات از زمان و نحوه چگونگی بازپرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی اعتباري ثامن‌الحجج از سوي بانك پارسيان// 10 بهمن94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


جديدترين جزئيات از زمان و نحوه چگونگی بازپرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی اعتباري ثامن‌الحجج از سوي بانك پارسيان// 10 بهمن94

 

وب سایت بورس نگار- از سوی بانک مرکزی زمان و جزئیات نحوه بازپرداخت وجوه بازپرداخت سپرده‌گذاران تعاونی اعتباري ثامن‌الحجج از سوي بانك پارسيان اعلام شد ...  

 

پیشخوان رسانه ها - وجوه سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج همزمان با ایام مبارک دهه فجر ازسوی بانک پارسیان آغاز می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی بانک مرکزی، همانگونه که در اطلاعیه شماره 2 این بانک قید شده بود، در فاز نخست تودیع وجوه سپرده‌گذاران، پرداخت سپرده‌های خرد این تعاونی اعتبار در اولویت قرار دارد و تودیع سپرده‌ها تا سقف‌های 30 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 100 میلیون ریال، براساس شیوه‌نامه‌ای خواهد بود که از سوی بانک مرکزی ابلاغ می‌شود. این مبالغ طی 3 مرحله و ازسوی شعب بانک پارسیان در سراسر کشور پرداخت خواهد شد. نحوه و ترتیب پرداخت در اطلاعیه آن بانک اعلام می‌شود.


در این زمینه، توجه سپرده‌گذاران را به نکات زیر معطوف می‌دارد:


 1- در فاز نخست این طرح، سپرده‌های خرد صرفا به اشخاص حقیقی دارای حساب‌های تک امضا پرداخت خواهد شد.

 
 2- سپرده‌گذاران واجد شرایط با در دست داشتن مدارک مربوط به حساب و اوراق شناسایی هویتی ضمن مراجعه به شعبه مربوطه در تعاونی نسبت به بستن حساب و ابطال دفترچه اقدام و «گواهی تسویه حساب سپرده نزد تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج» را به شعب بانک پارسیان ارائه کنند.


 3- تسهیلات سپرده‌گذارانی که در قبال سپرده‌های خود تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند، ازسوی همان شعبه تعاونی تسویه شده و مبلغ خالص قابل‌پرداخت در گواهی تسویه‌حساب سپرده قید خواهد شد.


 4- اطلاعات دریافتی از تعاونی، ملاک بازپرداخت سپرده‌ها بوده و هرگونه مغایرت در اطلاعات مشتریان از قبیل اطلاعات هویتی، شماره حساب، مبلغ سپرده و... یا کسری مدارک مورد نیاز باعث عدم پرداخت مبالغ خواهد شد.


 5-بانک مرکزی برای تسهیل فرآیند پرداخت سپرده‌ها و رسیدگی به شکایات سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج، نسبت به راه‌اندازی میز امداد ویژه اقدام کرده و سپرده‌گذاران تعاونی مذکور، می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir در بخش «تماس با ما» ودر زیربخش «پاسخگويی به شکايات و ارتباط مردمی» شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند. تلفن پیام‌گیر با شماره 29954855 و سامانه پیام‌کوتاه 2000411 نیز آماده دریافت دیدگاه‌های مردمی، انتقادات و شکایات احتمالی در این زمینه خواهد بود.


 6- در حین اجرای فاز نخست، اطلاع‌رسانی لازم در زمینه تعیین تکلیف وجوه سپرده‌های مشترک، سپرده‌های اشخاص حقوقی و سپرده‌های با مبالغ بالاتر تعاونی یادشده نیز از طریق اطلاعیه‌های بانک مرکزی به آگاهی می‌رسد.

++++++++++++++++++++++++ مطالب مرتبط:

>>> اطلاعیه جدید و مهم بانک مرکزی درباره تعیین تکلیف موسسه ثامن الحجج // 28 دی94

جدیدترین خبرها از آخرین وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج (ع )

>>> شعب موسسه مالی ثامن الحجج (ع) در استان البرز تعطیل شد // 27 آبان94

>>> احتمال ادغام موسسه اعتباری ثامن‌الحجج با یک بانک // دی94

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان