کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> سایپا یک تنه در برابر عرضه ها ایستاد، بورس فردا چگونه خواهد بود؟ // 11 بهمن94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

+++++++++++++++++++++


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟  
>>> سایپا یک تنه در برابر عرضه ها ایستاد

 +++++++++++++++++++++

 

 


بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> سایپا یک تنه در برابر عرضه ها ایستاد، بورس فردا دوشنبه چگونه خواهد بود؟// 11 بهمن94


وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان بورس نگار بخیر، روز جاری بازار با حجم عرضه های زیادی همراه بود عرضه هایی که با توجه به بازدهی بسیار مناسب بازار در 10 روز اخیر دور از ذهن نیز نبود و همانطور که در شب های قبل گفته شد بازار پس از رشد خارق العاده و متوالی اخیر، نیاز به استراحت برای ادامه مسیر صعودی خود خواهد داشت. امروز روز خساپا بود خساپا که عرضه های زیادی رادر محدوده مقاومتی 160 تومان شاهد بود بخوبی توانست خود را جمع و جور کرده و در انتهای بازار حتی به درصدهای مثبت حداکثری نزدیک شود که همین حرکت خساپا سبب می شد تا جو سنگین عرضه ها در بازار تعدیل شده و سایر نمادها بتوانند نفسی تازه کرده و از زیر بازار فشار خارج شوند. به هر صورت برای خساپا در صورت گذر موفقیت آمیز از محدوده مقاومتی فعلی انتظار تارگتهای بالاتری را میتوان داشت که اولین و نزدیک ترین آن 180 تومان خواهد بود.


 خساپا البته برای روز چهارشنبه مجمع فوق العاده خواهد داشت در صورتي كه تاريخ مجمع فوق العاده خساپا تغيير نكند(كه تا اين لحظه اطلاعيه مبني بر تغيير آن منتشرنشده) سهم فردا در انتهاي معاملات براي مجمع افزايش سرمايه متوقف خواهدشد با توجه به خبرهاي پيرامون سهم و انتظارات مثبت از آينده و احتمال افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی داراییها؛ شركت در مجمع براي سهامداراني كه ريسك پذير هستند مي تواند سودآوري مناسبي بهمراه داشته باشد.


در شرايط فعلي افزايش عمومي قيمتها در اكثر نمادها از انتظارات اوليه سرمايه گذاران است ولي بخشي از نگاه سهامداران به كسب بازدهي حداكثر در اين بازار با رفتن به سمت نمادهاي پرپتانسيل تر است نمادهايي كه از رفع تحريمها و گشايشات اخير بيشترين تاثير را بپذيرند.


این انتظارات مثبت نسبت به آينده، حركت سهامداران به سمت شركتهاي بزرگ در گروه پيمانكاري را توجيه مي كند از طرفي قرار است دولت بدهي اش به اين شركتها را طبق برنامه اعلام شده پرداخت نمايد و از طرف ديگر قراردادهاي جديد منعقد شده با شركتهاي خارجي براي شركتهاي پيمانكاري داخلي مي تواند محل تازه اي از كسب درآمدها باشد و گردش پول را نيز در اين شركتها تسهيل كرده و روند خريد قطعات را آسانتر نمايد تا از هزينه هاي اضافي شركتها براي تامين قطعات از كانالهاي پرپيچ و خم نيز بنحو چشمگيري كاسته شود. و البته همين انتظارات بوده كه توانسته رشد قيمتي را در نمادهاي فاراك، فاذر، حفاري و ... رقم بزند.


برای فردا انتظار بازگشت قیمتی نمادهای پرپتانسیل را خواهیم داشت ولی هنوز انتظار رشد دسته جمعی برای بازار نداریم چرا که احتمالا در برخی از نمادها، اصلاح قیمتی تا یکی دو روز آتی هم ادامه داشته باشد.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان