کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی سایپا >>> جمالی مدیرعامل سایپا زمان تعیین‌ تکلیف نهایی مذاکرات با «رنو» را اعلام کرد // 26 اسفند94

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


>> در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی سایپا

>>> جمالی مدیرعامل سایپا زمان تعیین‌ تکلیف نهایی مذاکرات با «رنو» را اعلام کرد // 26 اسفند94
 

وب سایت بورس نگار - جمالی امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: مذاکرات خارجی سایپا ادامه دارد و در پساتحریم ما شرایط فعالیت را تعیین می‌کنیم. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اوایل سال 1395 مذاکره با شرکت رنو نهایی خواهد شد.


 به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه خارجی‌ها شرایط ما را پذیرفته‌اند خاطرنشان کرد: مشارکت و سرمایه گذاری در ایران از جمله شروط ما برای همکاری با خودروسازان خارجی خواهد بود. ضمن آنکه موضوع کیفیت محصولات و صادرات نیز در همکاری‌های خارجی در اولویت قرار دارد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: طبق یکی از شروط تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت دوره عمر خودروهای خارجی که در ایران تولید خواهد شد حداکثر سه سال خواهد بود.


 وی در رابطه با طرح تجدید ارزیابی سایپا اظهار کرد: در گذشته به دلیل تحریم‌ها و برخی سوءمدیریت‌ها سایپا با مشکل مالی مواجه شده و برخی شرکت‌های آن زیان ده شده‌اند. البته با تلاش صورت گرفته برای اولین بار طرح تجدید ارزیابی سرمایه گذاری‌های بلندمدت در کشور توسط سایپا انجام شد و به این ترتیب سرمایه گروه خودروسازی سایپا از 1700 میلیارد تومان به 4000 میلیارد تومان افزایش یافت و همه شرکت ها از زیان انباشته خارج شدند و پیش بینی سود ما به ازای هر سهم 100 ریال است.


 به گفته جمالی برنامه‌هایی برای افزایش کیفیت محصولات در حال تولید در دستور کار است، ضمن آنکه در زمینه توسعه محصول نیز فعالیت می‌شود. وی با بیان اینکه سالانه حداقل یک یا دو محصول جدید از سوی سایپا وارد بازار خواهد شد گفت: کیفیت محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع در مشارکت با طرف های خارجی مدنظر قرار می گیرد.

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان