کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> شروع طوفانی بورس در سال جدید؛ بازار بورس فردا چگونه خواهد بود؟// 7 فروردین 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> شروع طوفانی بورس در سال جدید

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 

 

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> شروع طوفانی بورس در سال جدید؛ بازار بورس فردا چگونه خواهد بود؟// 7 فروردین 95


وب سایت بورس نگار - سال نوی شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، اولین روز از بازار بورس در سال 95 را پشت سر گذاشتیم امیدوار هستیم که سال جدید سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری شده است سالی پرسود و سرشار از موفقیت برای شما عزیزان باشد.


به سنت هر ساله معاملات بورس در روزهای تعطیل نوروز با بازدهی بسیار خوبی همراه بوده امسال هم شروع بازار شروعی بسیار عالی بود و شاخص توانست حدود هزار واحد جهش را تجربه نماید با این تفاوت که فقط کام سهامداران گروه خودرو تلخ شد حجم بالای فروشندگان و معاملات پرحجم گروه خودرو در اولین روز از سال باعث تعجب فعالان بازار شد چرا که معمولا حجم معاملات در این روزها که بخشی از حقوقی ها و حقیقی ها فعالیت ندارند کم بوده است اما سهامداران در سال 94 به قدری سنت شکنی از بازار دیده اند که اتفاق امروز در گروه خودرو را میتوان در ادامه این روند دید. البته شنیده شده تفاوت دیدگاه در سهامداران عمده شرکت خساپا از جمله دلایل معاملات پرحجم امروز نیز بوده است ولی چشم انداز گروه خودرویی را در سال 95 با توجه به برنامه ها و اهداف تعیین شده روشن می دانیم و فشار فروش نیز با توجه به رشد بالای این گروه به جهت شناسایی سود نیز منطقی و البته مقطعی ارزیابی می شود.


اما در سایر گروه ها معاملات بسیار امیدوارکننده بود بخصوص گروه بانکی و فلزی و معدنی که توانستند صف خریدشان را حفظ کرده و شاخص را یک پله نیز جلو برده و به کانال 81 هزاری برسانند.


اما برای فردا با توجه جمع آوری صف فوش 60 میلیونی خساپا انتظار متعادل شدن این گروه را خواهیم داشت و در صورتی که فشار فروش به جهت شناسایی سود اخیر کمتر شود حتی میتوان به مثبت شدن گروه در روز فردا امیدوار شد برای سایر گروه ها نیز معاملات مثبت انتظار داریم که در این بین احتمال افزایش صف خرید در گروه بانکی نیز دور از ذهن نخواهد بود.

//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  بورس در سالی که گذشت از نگاه بورس نگار
 >>  بررسی عملکرد بازار سهام در سال 94 و چشم انداز بورس در سال 95
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >>  با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

برچسب ها: ,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان