کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> آیا راه خودرویی ها از هم جدا شده است؟ ؛بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 11 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>>  آیا راه خودرویی ها از هم جدا شده است؟

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> آیا راه خودرویی ها از هم جدا شده است؟ ؛بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 11 اردیبهشت 95

 
>> از صف خرید شدن خودرو و صف فروش خساپا؛ آیا راه خودرویی ها از هم جدا شده است؟؟
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، سهامداران بورس شروع هفته ای پرعرضه را امروز شاهد بودند بطوریکه در تایم اولیه بازار سریعا متعادل رو به منفی شد ولی کم کم تک سهمها توانستند روند پرعرضه بازار را پشت سر بگذارند و در این بین معدنی ها و پالایشی ها توانستند خودنمایی کنند و گروه خودرویی هم که این روزها سخت درگیر بحث انجام و یا عدم انجام معافیت مالیاتی افزایش سرمایه تجدید ارزیابی هستند با خبری که در میانه راه معاملات بازار با مصاحبه مدیرعامل خاور رخ داد به دو دسته تقسیم شدند مدیرعامل خاور با بیان اینکه در سال 94 مقدمات برنامه افزایش سرمایه را استارت زده اند از انجام افزایش سرمایه درسال 95 با شمولیت معافیت مالیاتی خبر داد و همین عامل راه سهام خودرویی که برنامه افزایش سرمایه تجدید ارزیابی را دارند را از بقیه گروه جدا کرد بطوریکه در انتهای بازار خاور و خودرو صف خرید و خپارس و خساپا صف فروش شده بودند. البته بنظر نمیرسد جدایی راه گروه ایرانخودرو و گروه سایپا زیاد بطول بیانجامد و این گروه لاجرم باید در یک مسیر به حرکت ادامه دهند.

در گروه معدنی امروز کگل معاملات پرقدرتی در محدوده 250 تومان داشت مقاومت سهم 270 تومان است که باید منتظر ماند و دید این بار سهم توانایی گذر از آن را خواهد داشت یانه؟ البته در این گروه امروز حق تقدم کچاد هم معالات پرحجم و مثبتی داشت که اگر فروش بسیار پرحجم حقوقی سهم نبود سهم در مثبت 10 درصدی صف خریدش قفل می شد. ومعادن کروی و فاسمین نیز امروز به صف خرید رسیدند.

برای فردا انتظار می رود بازاری متعادل داشته باشیم که چشم به معاملات گروه خودرویی خواهند داشت تا جهت حرکتی شان را انتخاب نمایند.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  بررسی عملکرد بازار سهام در سال 94 و چشم انداز بورس در سال 95
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >>  با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان