کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار نیازمند شفاف سازی معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی؛ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 12 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> بازار نیازمند شفاف سازی  معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار نیازمند شفاف سازی معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی؛ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 12 اردیبهشت 95

 
>> حالا چه اصراری به عرضه این بلوک وجود دارد؟؟
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، بازار بورس دومین روز از هفته را نیز سردرگم به کارش ادامه داد و عدم وجود لیدر در بازار بوضوح مشخص بود نمادهایی که دیروز با صف خرید روبرو بودند مثل کروی ومعادن کگل خودرو خاور و... نیز امروز در این سردرگمی به تعادل رسیدند البته گروه خودرویی امروز نوسانات زیادی داشت در اوایل وقت شایعات توقف خساپا برای تعدیل مثبت تقاضا روی سهم را بالا برد ولی در ادامه عرضه روی گروه خودرو با تکذیب قطعی بودن افزایش سرمایه تجدید ارزیابی خاور شدت گرفت تا کل گروه متعادل شده و چشم انتظار شفاف سازی و تعیین تکلیف در روزهای آتی باشد می بایست سازمان سریعتر نسبت به شفاف سازی مبحث معافیت مالیاتی افزایش سرمایه تجدید ارزیابی اقدام نماید. شفاف سازی که با توجه به درگیر شدن بسیاری از نمادهای بازار شامل ذوب شپلی لازما خاور خودرو و... بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم باید در ارائه آن و خروج سهامداران از بلاتکیفی عجله کرد و بنظر میرسد تا زمانیکه این موضوع تعیین تکلیف نشود نتوان به رفع سردرگمی بازار کمک کرد.


اما گروه بیمه امروز هم علیرغم شایعات و عرضه های زیادی که پیرامون سهامشان در بازار وجود داشت بازهم به روند صعودی ادامه دادند تا بازهم ثابت شود که در صورتیکه نقدینگی به گروهی وارد شود هیچ چیز نمی تواند جلودار آن شود نظیر افزایش قیمتی که برای گروه خودرو در قبل از سال رخ داد و نقش پر رنگ نقدینگی جدید و مصمم قیمتهای این گروه را بعضا تا 300 درصد هم با رشد مواجه کرد مشکلی که در نمادهای بانکی وجود دارد نیز از همین عامل نشات می گیرد چرا که حجم ورود نقدینگی به این گروه متاناسب با حجم فروشنده های حقوقی و حقیقی بزرگ نبود و همین عامل مانع رشد نمادهای این گروه متناسب با سایر بازار شد.


امروز و برای بار چندم بلوک 87 درصدی دولت در حفارس برای عرضه به قیمت پایه 338 تومان برای روز 27 اردیبهشت از سوی خصوصی سازی  آگهی شده مشخص نیست چرا وقتی که تا به حال چند بار عرضه این بلوک 87 درصدی موفق نبوده چه اصراری به تکرار این عرضه وجود دارد چرا که میتوان این بلوک را با درصد کمتری عرضه کرد شاید بتواند جذابیت بیشتری برای خریدار احتمالی ایجاد نماید.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  بررسی عملکرد بازار سهام در سال 94 و چشم انداز بورس در سال 95
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >>  با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان