کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> نخستین جلسه شورای پول و اعتبار در سال۹۵ ؛ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 13 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>>  نخستین جلسه شورای پول و اعتبار  در سال۹۵

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> نخستین جلسه شورای پول و اعتبار  در سال۹۵ ؛ بازار فردا چگونه خواهد بود؟// 13 اردیبهشت 95

 
>>  نخستین جلسه شورای پول و اعتبار  در سال۹۵
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، همانطور که شب گذشته عرض شد شفاف سازی برخی موارد به روان شدن معاملات بورس کمک شایانی خواهد کرد و امروز نمونه ای از آن را شاهد بودیم که سبب شد تا خاور به صف خرید سنکین برسد جدا از صف خرید یا فروش، مهم این است که سهامدار از امروز دیگر تکلیفش با خودش مشخص است و می داند که سهم برنامه افزایش سرمایه اش قطعی است و حالا خودش تصمیم خواهد گرفت که با سهم به مجمع برود بفروشد و یا بخرد؛ و این شفافیت برای بازار از همه چیز واجب تر است... اما گروه بیمه امروز بعد از رشد بی وقفه در چند روز اخیر، سرانجام نشانه هایی از استراحت و شناسایی سود را در معاملات امروز نشان داد . امروز همچنین رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از نهایی شدن همکاری سیتروئن و سایپا خبر داد و گفت: حدود 18 تا 24 ماه آینده تولید مشترک سیتروئن و سایپا وارد بازار ایران شود.
مقرر شده که همکاری شرکت سیتروئن و سایپا به صورت مشارکتی برابر (50-50) باشد و قرار است جدیدترین مدل های شرکت سیتروئن در این مجموعه تولید شود.


 قرار است اولین جلسه شورای پول و اعتبار در سال‌جاری عصر سه‌شنبه در بانک مرکزی برگزار می‌شود. این جلسه برای سهامداران بورس حائزاهمیت فراوانی است چرا که احتمال کاهش نرخ سود بانکی بسیار بالاست.
اولین جلسه شورای پول و اعتبار در سال ۹۵ عصر سه‌شنبه با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای اصلی شورای پول و اعتبار در ساختمان میرداماد بانک مرکزی برگزار خواهد شد. در روزهای اخیر اخبار مهمی همچون سرکشی به حساب‌های بانکی برای دریافت مالیات و لزوم کاهش دوباره نرخ سود بانکی متناسب با نرخ تورم مطرح شده است.
//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  بررسی عملکرد بازار سهام در سال 94 و چشم انداز بورس در سال 95
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >>  با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان