کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> یوونتوس با اقتدار قهرمان کالچو شد >>> بارسا قهرمان لالیگا شد سوارز با 40 گل آقای گل شد رونالدو با 35 گل دوم // 25 اردیبهشت 95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 2 دقيقه


>> یوونتوس با اقتدار قهرمان کالچو شد >>> بارسا قهرمان لالیگا شد سوارز با 40 گل آقای گل شد رونالدو با 35 گل دوم // 25 اردیبهشت 95


یوونتوس با اقتدار قهرمان کالچو شد
از پیشخوان رسانه ها - به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و هشتم و پایانی سری آ ایتالیا یوونتوس قهرمان زود هنگام کالچو به مصاف سامپدوریا رفت.یوونتوس که با تغییر اسپانسر از نایک به آدیداس و رونمایی از پیراهن فصل بعد وارد میدان شده بود با این پیروزی آماده جشن قهرمانی شد و در حضور هوادارن خود د رورزشگاه یوونتوس آره‌نا در تورین جام قهرمانی را بالای سر برد و در حضور هواداران جشن قهرمانی را برپا کرد.
این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر صفر به سود شاگردان آلگری خاتمه یافت تا سیاه و سفید‌های تورین فصل را با پیروزی به پایان برسانند.گل‌ها بازی را اورا در دقیقه 6 و دیابالا 2 گل در دقایق 15 و 37، کیه‌لینی در دقیقه 75 و بونوچی در دقیقه 85 به ثمر رساند.یوونتوس با این برتری 91 امتیازی شد و به صورت رسمی جام قهرمانی را بالای سر برد.


بارسلونا قهرمان شد/ نایب قهرمانی رئال
تیم فوتبال بارسلونا با برتری مقابل گرانادا به عنوان قهرمانی رقابتهای لالیگا دست پیدا کرد. این در حالی است که رئال مادرید هم با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا امروز شنبه در زمین گرانادا به برتری ۳ بر صفر رسید تا با یک امتیاز بیشتر نسبت به رقیب نامدار خود رئال مادرید به عنوان قهرمانی برسد.
هر سه گل بارسا در این دیدار را لوییس سوارس در دقایق ۲۲ ، ۳۸ و ۸۶ به ثمر رساند. مهاجم اروگوئه ای بارسا در این فصل از رقابتها ۴۰ گل برای این تیم به ثمر رساند. این بیست و چهارمین قهرمانی بارسا در رقابتهای لالیگا است و هنوز هشت عنوان قهرمانی کمتر از رئال مادرید در کارنامه آبی و اناری پوشان به چشم می خورد.
رئال مادرید دیگر دیدار برگزار شده با نتیجه دو بر صفر در زمین دپورتیوو لاکرونیا به برتری رسید و با عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.برای رئال در این بازی کریستیانو رونالدو در دقایق ۷ و ۲۵ گلزنی کرد.


سوارز با 40 گل آقای گل لالیگا شد
مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا موفق شد با به ثمر رساندن 40 گل بالاتر از رونالدو و مسی آقای گل لالیگا شود. آخرین دیدار رئال مادرید و بارسلونا در پیکارهای لالیگا برگزار شد و لوئیس سوارز موفق شد با به ثمر رساندن 40 گل به عنوان برترین گلزن این پیکارها بالاتر از رونالدو و مسی قرار بگیرد.
در این رقابت‌ها رونالدو 35 گل زد و مسی هم 26 بار دروازه حریفان را گشود.بارسا موفق شد با برتری 3 گله مقابل گرانادا قهرمان شود، مهاجم اروگوئه‌ای در این بازی هت‌تریک کرد.رئال هم با دو گل لاکرونیا را مغلوب کرد، هر دو گل رئال توسط رونالدو زده شد.

 

برچسب ها: ,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان