کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> کدال، قبرستان اطلاعیه ها؛ آیا خساپا فردا بازمی گردد؟ بازار، فردا چگونه خواهد بود؟// 4 خرداد95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 4 دقيقه

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  

>> بازار فردا از نگاه بورس نگار >>> بازار بورس، فردا چگونه خواهد بود؟
>>> ادامه جو مثبت خرداد؛ آیا خساپا فردا بازمی گردد؟

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 


>> بازار امروز و فردا از نگاه بورس نگار >>> کدال، قبرستان اطلاعیه ها؛ آیا خساپا فردا بازمی گردد؟ بازار، فردا چگونه خواهد بود؟// 4 خرداد95

 
>> تداوم جو مثبت در خرداد   
وب سایت بورس نگار - شب شما همراهان گرامی بورس نگار بخیر، در ادامه جو مثبت شکل گرفته در خرداد، امروز هم بازار جوی متعادل و رو به مثبت داشت هرچند قدرت معاملات امروز پایین تر از روزهای قبل بود ولی همچنان بالا بودن کفه خوش بینی در بین سهامداران مشهود بود.


>> آیا خساپا فردا بازمی گردد؟
در حالی امروز اکثر سهمهای خودرویی متعادل شدند برخی سهمها مثل خاذین خبهمن مجددا صف خرید سنگین تشکیل دادند البته سهامداران همچنان چشم انتظار بازگشایی خساپا هستند گمانه زنی ها از احتمال بازگشایی سهم برای فردا بالاست بورس بازگشایی خساپا را منوط به پاسحگویی به برخی از ابهامات سهم کردهاست.

 
>> کدال، قبرستان اطلاعیه ها!!!
امروز برای چندمین بار پیاپی در هفته های اخیر اطلاعیه های منتشره در کدال پرده از این واقعیت برداشت که خبرهای سوخته را باید از طریق کدال مطلع شد سامانه کدال که با هدف اطلاعرسانی شفاف و عادلانه گزارشات شرمتها راه اندازی شده بود این روزها آخرین مرجعی است که خبرهای مربوط به شرکتها در آن درج می شود باید مسئولین امر فکری برای این معضل نمایند چرا که پیش از این یکی دو روز قبل نهایتا اطلاعیه ها نشت می کرد ولی الان شرکتها نه تنها خودشان را ملزم به ارائه به موقع گزارشات نمی کنند بلکه از طریق انتشار غیر رسمی آن بعضا سبب تغییرات قیمتی ناگهانی و شدید در قیمت سهام می شود که بعد از یکی دو ماه یا یکی دو هفته با انتشار اطلاعیه بر روی کدال دلیل مثبت و منفی خوردن بی دلیل سهم مشخص می شود.


>> سنگینترین صف فروش بازار جمع شد
در ادامه روند رو به مثبت خودرویی ها در بازار امروز، صف فروش 150 میلیونی خاذین در 109 تومان جمع آوری شد قیمت سهم در روز اول اردیبهشت 223 تومان بود و در عرض یک ماه به نصف رسیده بود البته رشد سهم منوط به جو کلی گروه خواهد بود و با توجه به حجم بالای 700 درصدی افزایش سرمایه و فراوانی سهام جایزه آزادشده توصیه ای به خرید در این مقطع زمانی نمیتوان برای سهم داشت مگر سرمایه گذاران بلندمدت با دیدگاه هیات مدیره البته سهم همچنان نوسانات ریز خواهد داشت.


>> تعدیل منفی دنباله دار ساختمانی ها
در ادامه تعدیل منفی شرکتهای ساختمانی، امروز آ اس پ هم سودش را یا کاهش 40 درصدی به 15 تومان رساند که علت این تغییر، ناشي از عدم پيش فروش پروژه هاي در دست ساخت پاسارگاد ،مرواريد و برجهاي رشديه تبريز اعلام شده. مضافا اينکه رکود بازار مسکن در دوره مورد گزارش علت ديگر اين کاهش است که به طبع آن کاهش سود عملياتي را نيز به دنبال داشته است. اخیرا ثباغ ثتران وساخت ثنوسا و ثابد نیز سودشان را کاهش داده بودند.


>> تداوم صعود در کانال 76 هزاری  
 شاخص کل امروز نیز با افزایش در کانال 76 هزاری روبرو بود و تواسنت بر روی 76696 واحد بکار خود پایان داد .


>> بازار بورس فردا ...
برای فردا باز هم بازار بسته به اینکه خساپا بازگشایی شود یا خیر می تواند سناریوهای مختلفی به خودش بگیرد البته تلاطم و نوسانات در بازارهای جهانی  باز هم می تواند معادلات بازار را با تعییرات اساسی روبرو کند که انتظار می رود فردا علیرغم جو مثبت بازاری پرعرضه تر نسبت به روز جاری داشته باشیم.//پیروز باشید، پایدار و سربلند - بورس نگار ...
 ++++++++++++++++
جهت عضویت در کانال تلگرامی بورس نگار و اطلاع از مهمترین خبرهای منتشره در موبایل بر روی لینک زیر کلیک و سپس گزینه Join را بزنید:
      https://telegram.me/boursenegar_ir

++++++++++++++++++
لینکهای پیشنهادی:

 >>  درجلسه معارفه شرکت صنایع کاغذ پارس چه گذشت؟+مزایا وفرصتهای سودآوری «چکاپا»
 >>  پیش بینی وضعیت بازار دلار و ارز در سال 95 از نگاه عبده تبریزی
 >> با محصولات آینده بازارخودرو آشنا شوید

>>  همه چيز در رابطه با قراردادهاي «جوينت ونچر» «Joint Venture»

برچسب ها: ,,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان