کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>خبري مهم براي سهامداران "وپارس" و "وپاسار">>> در مجمع بانک پارسیان و مجمع بانک پاسارگاد چقدر سود نقدی تقسیم شد؟ //1 مرداد95

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 1 دقيقه


>>خبري مهم براي سهامداران "وپارس" و "وپاسار"

>>> در مجمع بانک پارسیان و مجمع بانک پاسارگاد چقدر سود نقدی تقسیم شد؟ //

 

وب سایت بورس نگار - مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان با حضور نزدیک به 70 درصد از سهامداران در محل پژوهشگاه نیرو برگزار گردید...

 

>>مجمع بانک پارسیان
جدیدترین خبرهای بورسی - مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان با حضور نزدیک به 70 درصد از سهامداران رأس ساعت 9:00 در ٣١ تیرماه سال 1395 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار گردید، صورت های مالی به تصویب مجمع رسید و در مورد تقسیم سود نیز تقسیم 50 ریال سود نقدی به ازای هر سهم تصمیم گیری شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان ، در این مجمع که به ریاست مهدی رضایی تشکیل شد،  ابتدا دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک، در جایگاه حضور یافته و گزارشی جامع در خصوص عملکرد سال 1394 و اهداف آتی بانک پارسیان را ارائه نمود. سپس با قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت های مالی سال 1394 توسط سهامداران مصوب گردید.
از دیگرمصوبات مجمع عمومی عادی سالانه این بانک، تعیین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این بانک برای سال 1395 و انتخاب موسسه حسابرسی "دایا رهیافت" به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل اصلی و موسسه حسابرسی "دش و همکاران" به عنوان بازرس علی‌البدل بود.

 


>>مجمع بانک پاسارگاد
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد طی روز 31 تیر رأس ساعت 14:00 در محل مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی با حضور بیش از 83 درصد سهامداران رسمیت یافت.
مصوبات این مجمع عبارتست از:
تقسیم 160 ریال سود نقدی به ازای هر سهم
انجام رای گیری برای انتخاب یک موسسه حسابرسی به عنوان بازرس اصلی و دو موسسه حسابرسی به عنوان بازرس علی البدل که از بین 6 موسسه زیر انتخاب خواهند شد: (هشیار ممیز، دایا رهیافت، رایمند و همکاران، آزمون پرداز ایران مشهود، ارقام نگر آریا، بیات رایان)
انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی

برچسب ها: ,,,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان