کانال تلگرام بورس نگار

جستجو در مطالب بورس نگار

مطالب برگزیده بورس نگار

رصد لحظه ای بازار حین معاملات

مطالب پيشنهادي بورس نگار

محل آگهی شما

فروشگاه مهارت نگار

>>بهترین راه یادگیری سریع زیان انگلیسی چیست؟ >>>چگونه در کمترین زمان، زبان انگلیسی را به بهترین روش وشکل یادبگیریم؟

مدت زمان مطالعه تخمین مدت زمان مطالعه‌ی مطلب: 3 دقيقه


>>بهترین راه یادگیری سریع زیان انگلیسی چیست؟

>>>چگونه در کمترین زمان، زبان انگلیسی را به بهترین روش وشکل یادبگیریم؟

 

وب سایت بورس نگار - یادگیری سریع و درست زبان انگلیسی همیشه بعنوان دغدغه زبان آموزان مطرح بوده و همیشه به دنبال بهترین روش برای سادگیری زبان در مدت کوتاهی هستند مطلب مفید زیر برای این دسته از افراد انتخاب شده ...

 

>> آموزش زبان انگلیسی از طریق زبان فارسی

بارها به زبان آموزان بیان شده که یادگیری زبان انگلیسی به هوش و ضریب هوشی هیچ ارتباطی ندارد. درست است شاید آن را سریعتر یا کند تر کند ولی اگر روش شخصی صحیح باشد با یک ضریب هوشی حتی پایین خیلی خیلی زودتر از شخصی که ضریب هوشی بالایی دارد می تواند زبان را یاد بگیرد.

بسیاری از زبان آموزان می گویند که:

– می توانم یک متن انگلیسی را بخوانم ولی نمی توانم همان را بگویم.

– انگلیسی فرار است.

– موقع مکالمه دست و پامو گم می کنم.

– خیلی طول می کشه تا در ذهنم بفهمم مخاطبم چه جمله ای را گفت با این که آن را درست و کامل شنیده ام و بلدم.

– خیلی بیشتر از حد عادی طول می کشد تا جواب جمله مخاطبم را بگویم.


>> علت چیست؟

همه این موارد و موارد مشابه آن ها به خاطر این است که زبان آموزان به انگلیسی فکر نمی کنند و به مثلا Book می گویند کتاب و آن را ترجمه می کنند به زبان فارسی در حالی که زبان آموزان وقتی یک کلمه جدید را می شنوند دو حالت دارد یا آن کلمه تصویر دارد مثل یک فعل، صفت یا یک اسم که باید تصویر آن را در ذهنشان تداعی نمایند و یا تصویر ندارد که باید معنای انگلیسی آن را به همراه دو مثال، در سطوح بالای مبتدی، به خاطر بسپارند.

زبان آموزان اگر زبان را در سطحی که هستند بخوانند نیازی به هیچگونه ترجمه ای نخواهند داشت اما اگر زبان آموز مبتدی منبع زبان آموز سطح پیشرفته را بخواهد بخواند، گوش دهد یا ببیند به دنبال ترجمه می گردد.

زبان آموزان باید یادگیری را در سطح مناسب و بدون ترجمه کردن انجام دهند. هیچ کس در دنیا وجود ندارد تا از طریق ترجمه در مدت منطقی و در حد خوب زبان دوم را یاد گرفته باشد.


>> یک تجربه جالب

در اوایل شروع فعالیت سلام زبان دوره شش سطحی سایت را به خواست و اصرار زبان آموزان پس از شش ماه به فارسی ترجمه کردیم و استقبال فوق العاده ای از آن ها شد اما بعد از مدت کوتاهی که به روش غلط خود پی بردیم در عرض کمتر از ۲ ساعت همه ترجمه ها را پاک کردیم اما متاسفانه هستند منابع غیر آموزشی که بدون هیچ گونه دانشی ترجمه جملات انگلیسی را در اختیار زبان آموزان فارسی قرار می دهند و هر دو طرف هم راضی هستند، هم زبان آموز و هم آموزگار فکر می کنند چقدر راه خوبی است در حالی که پیمودن روش اشتباه همیشه به ضرر زبان آموز است.

زبان آموزانی که چندین و چند سال به اندازه گرفتن یک مدرک دکترا در کلاس های مختلف زبان شرکت کرده اند و چندین و چند موسسه زبان را عوض کرده اند. یکی از دلایل آموزش نگرفتن آن ها همین اشتباه است.

پس اگر شما هم این اشتباه را دارید قدر وقت و عمر خود را بدانید و آن را اصلاح نمایید و این اشتباه اساسی را لطفا تکرار نکنید. لازم به یادآوری است که در مورد ندیدن فیلم با زیرنویس انگلیسی و یا فارسی هم قبلا در سایت سلام زبان در این لینک توضیح داده شده است. // منبع: سلام زبان(به علاقهمندان پیشنهاد می شود حتما به این سایت سر بزنند)

برچسب ها: ,,,,,

جدیدترین خبرهای اقتصادی


جدیدترین مطالب بورس نگار


پربیننده ترین مطالب بورس نگار


برای عضویت کلیک کنید
کارگزاری بانک سامان